نسخه چاپی

اردوغان: بدون توجه به مفاد آستانه و سوچی نیروهای اسد را هدف قرار خواهیم داد

اردوغان با بیان اینكه تا پایان فوریه نیروهای اسد را از برج‌های دیده بانی تركیه در ادلب دور خواهیم كرد، اظهار داشت: از امروز بدون توجه به مفاد روند آستانه و سوچی، نیروهای اسد را هدف قرار خواهیم داد.

به گزارش نما به نقل از آناتولی، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه طی سخنانی در نشست هفتگی حزب عدالت و توسعه در مجلس ترکیه اظهار داشت: در زمینه ادلب اقدامات لازم را فوراً انجام خواهیم داد و منتظر کسی نخواهیم بود. اگر همه چشم‌های خود را بر رویدادهای ادلب ببندند نیز ترکیه هرگز نسب به آن بی‌تفاوت نخواهد بود.

وی با بیان اینکه تا پایان فوریه نیروهای اسد را از برج‌های دیده بانی ترکیه در ادلب دور خواهیم کرد، اظهار داشت: از امروز بدون توجه به مفاد روند آستانه و سوچی، نیروهای اسد را در هر نقطه‌ای هدف قرار خواهیم داد. تا زمانی که سوریه در آرامش نباشد، ترکیه و هیچ کسی در آرامش نخواهد بود.

رئیس جمهور ترکیه ادامه داد: در ازای هرگونه آسیبی که به نیروهای ترکیه وارد شود، بدون توجه به مفاد توافق سوچی، عناصر حکومت اسد را در تمام نقاط هدف قرار می‌دهیم. از این پس هواپیماهایی که در ادلب محل سکونت غیرنظامیان را هدف قرار می‌دادند نخواهند توانست به راحتی چنین اقدامی انجام دهند. با صراحت اعلام می‌کنم، هیچکس نمی‌تواند در جایی که خون سربازان ترکیه ریخته می‌شود در امان باشد.

اردوغان گفت: در خصوص خروج نیروهای اسد از منطقه توافق سوچی تا آخر فوریه مصمم هستیم. در این زمینه هر اقدام هوایی و زمینی که لازم باشد انجام خواهیم داد. بدون هیچ تردید و درنگی این کار را انجام خواهیم داد.
منبع: تسنیم

۱۳۹۸/۱۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...