نسخه چاپی

سید اصغر رخ‌صفت در گفتگو با نما:

انتخاب نماینده حزبی موجب كارآمدی و پاسخگو بودن نمایندگان مجلس می‌شود

عکس خبري -انتخاب نماينده حزبي موجب کارآمدي و پاسخگو بودن نمايندگان مجلس مي‌شود

عضو شورای مركزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: كنترل و نظارت بر عملكرد نامزد حزبی پس از موفقیت در انتخابات از دیگر مزیت‌های نماینده حزبی است كه نمایندگان غیر حزبی از آن بی‌بهره هستند.

سید اصغر رخ‌صفت، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی به خبرنگار نما در خصوص ویژگی‌های نامزد حزبی گفت: بهترین نامزدی که در مسیر انقلاب و همه مردم باشد و برای مردم کار کند نامزد حزبی است. اگر نامزدی حزبی نباشد متأسفانه خیلی خاصیتی ندارد.
وی پیرامون این موضوع که اگر نامزد حزبی نباشد چندان خاصیت و کارآیی ندارد تصریح کرد: تشکیلاتی که به کار خدایی و حزبی وابسته باشد نامزد را به سمت اجرای فرامین حزبی هدایت می‌کند و نامزد هم فرامین حزب را اجرا می‌کند.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: یکی از خاصیت‌های تشکیلات حزب انقلابی این است که در مسیر انقلاب و مردم است و به تبعش نامزد خود را هم در این مسیر قرار می‌دهد.
وی افزود: حزب با ارتباطی که با مردم دارد به نامزد یا نامزدهایش در جهت خدمت به مردم کمک می‌کند.
رخ‌صفت یکی از پشتوانه‌های حزب را دادن برنامه به نامزد دانست و اضافه کرد: کنترل و نظارت بر عملکرد نامزد حزبی پس از موفقیت در انتخابات از دیگر مزیت‌های نماینده حزبی است که نمایندگان غیر حزبی از آن بی‌بهره هستند.
وی تأکید کرد: حزبی که نتواند نماینده‌اش را در مجلس کنترل کند و اهدافش را به او القا نکند عملاً کارایی ندارد و نمی‌تواند کاری کند. بهترین کار این است که اهدافش را از طریق نامزدش پیاده کند.

۱۳۹۸/۱۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...