نسخه چاپی

محمدعلی مینایی‌فر در گفتگو با نما:

نامزد حزبی پشتوانه فكری قوی‌تری دارد

عکس خبري - نامزد حزبي پشتوانه فکري قوي‌تري دارد

نامزدهای حزب می‌توانند مسائل را بهتر، راحت‌تر و با قدرت بیشتری دنبال و مطرح كنند و پشتوانه فكری قوی‌تری دارند.


با نزدیک شدن به انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی یکی از بحث‌های روز ویژگی‌های نامزدهای انتخاباتی است. خبرنگار نما با محمدعلی مینایی‌فر، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در خصوص ویژگی‌ها و مزیت‌های نامزد حزبی و ضرورت پشتوانه حزبی گفتگو کرد که در ادامه متن آن را می‌خوانید.


نامزد حزبی چه ویژگی‌هایی در مقایسه با نامزد غیر حزبی دارد؟

عموماً عناصری که در حزب هستند سابقه‌ای دارند و تحت تعلیم و آموزش قرار گرفته‌اند. چون در جریان اخبار قرار دارند و به‌روزند و آگاهی و شناخت بیشتری از رقیب و حوادث روز دنیا دارند نسبت به دیگر کاندیداها اولویت دارند. ویژگی سوم اینکه حزب دارای تشکیلات است و افراد حزبی هر هفته با تشکیلاتشان ارتباطاتی دارند و برای همین بسیار منظم و دقیقند و از این نظر با کسانی که غیر حزبی‌اند قابل مقایسه نیستند. نظم حزبی باعث شده است افراد حزبی با انضباط فکری در تصمیم‌گیری‌ها مفید باشند. دیگر اینکه چون احزاب فراکسیون دارند و بین خودشان هماهنگی دارند و متمرکز هستند و از نظر فکری از حزب پشتیبانی می‌شوند در تصویب طرح‌ها و لوایح متحد عمل می‌کنند و هم داخل و خارج می‌توانند بهترین تصمیمات را بگیرند و هم در باره پیشرفت کشور و نیازهای کشور اطلاعات قوی‌تری داشته باشند. هماهنگی نماینده حزبی با حزبش در مجلس باعث می‌شود نیازهای کشور را دسته‌بندی کنند و مسائل اولویت‌دار در صحن مجلس مطرح شوند.



حزب مؤتلفه اسلامی در راستای دسته‌بندی نیازهای کشور چه گامی برداشته است؟

مؤتلفه اسلامی حتی برای شهرستان‌های کوچک برنامه‌ریزی کرده است. واحد برنامه‌مان برای کل کشور برنامه‌ریزی و نیازسنجی کرده است. این قضیه به نامزد حزبی برای گرفتن تصمیمات بهتر خیلی کمک می‌کند.


پشتوانه حزب چه کمکی به نامزدهای حزبی می‌کند؟

حزب در مقابل فعالیت نامزد حزبی راه یافته به مجلس پاسخگوست. اگر نماینده حزبی خطایی کند و عملکرد ضعیف و مشکلاتی داشته باشد حزبش پاسخگوست. برعکس اگر این فرد مفید واقع شود حزبش سربلند است و می‌تواند افتخار کند که توانسته است با داشتن نیروهای قوی خود نقش کارآمد و بهتری در اداره جامعه و تصویب قوانین بهتر داشته باشد. احزاب دارای برنامه و سوابقی هستند و حزب انقلابی خود را با برنامه‌های درازمدت کشور نظیر گام دوم که از سوی مقام معظم رهبری هست هماهنگ می‌کند و نامزدهای حزب می‌توانند مسائل را بهتر، راحت‌تر و با قدرت بیشتری دنبال و مطرح کنند و پشتوانه فکری قوی‌تری دارند.




۱۳۹۸/۱۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...