نسخه چاپی

علا میرمحمدصادقی در گفتگو با نما:

ولایی بودن ویژگی برجسته نامزد حزب مؤتلفه اسلامی است

عکس خبري -ولايي بودن ويژگي برجسته نامزد حزب مؤتلفه اسلامي است.

عضو شورای مركزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: برجسته نامزدهای حزب مؤتلفه اسلامی را ولایی بودن آنها است

علا میرمحمدصادقی، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی، در خصوص مزیت‌های نامزد حزبی در مقایسه با نامزد غیر حزبی به خبرنگار نما گفت: نامزدهای حزبی مشروط به اینکه آن حزب ولایی باشد و حزبی باشد که مصلحت جامعه و انقلاب را بیشتر از مصلحت شخصی بداند بر نامزدهای غیر حزبی ارجحیت دارند.

وی تأکید کرد: نامزدهای حزبی حتماً باید از حزب و برنامه‌های آن پیروی کنند و از اظهار نظرهای شخصی و یا مطرح کردن مطالبی که فکر می‌کنند مصلحت هست بپرهیزند، چون مزیتشان در مقایسه با نامزدهای غیر حزبی در این است که اگر موفق شدند وارد مجلس شوند مسائلی را دنبال کنند که جمع و اعضای حزب آنها را تأیید می‌کند. نامزد حزبی حتماً از کار شخصی خودداری کند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در خصوص کمک پشتوانه حزبی به نامزد حزبی خاطرنشان کرد: اولین کمک حزب به نامزد حزبی این است که به اعضایش می‌گوید به آن نامزد رأی بدهند و اعضا را موظف می‌کند برای آن نامزد تبلیغ کنند.

وی افزود: حزب رأی‌دهندگان را در مورد خط و خطوط حزب و نامزد حزبی روشن می‌کند و همه را تشویق به رأی دادن می‌کند.

میرمحمدصادقی مطرح کرد: ممکن است بعضی حزب‌ها امکانات تبلیغی و نشریات داشته باشند که آنها را در اختیار نامزد حزبی قرار می‌دهند.

وی ویژگی برجسته نامزدهای حزب مؤتلفه اسلامی را ولایی بودن آنها دانست و توضیح داد: چون حزب مؤتلفه اسلامی تشکلی ولایی است و پایه‌گذار و مشوق تشکیلش حضرت امام بودند به نظرم تشکل‌های دیگر این ویژگی را ندارند. لذا کسانی که نامزد حزب مؤتلفه اسلامی برای مجلس شورای اسلامی می‌شوند باید به این نکته توجه کنند که وظیفه سنگین و خاص پیروی از ولی امر مسلمین و ولایت امر را دارند، به‌علاوه اینکه پس از ورود به مجلس حتماً کاری که در مجلس انجام می‌دهند کار دسته‌جمعی همراه با سایر همفکران و معتقدین به ولایت فقیه باشد.



۱۳۹۸/۱۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...