نسخه چاپی

حسین‌زاده: اولویت اصلی مجلس یازدهم معیشت مردم خواهد بود

منتخب مردم لار، گراش، خنج و اوز در مجلس گفت: با توجه به تلاش دشمنان و تحریم‌های ظالمانه آنها علیه ملت ایران، مجلس جدید باید موضوع معیشت مردم را اولویت اصلی خود قرار دهد.


به گزارش نما، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه دوم اسفندماه در سراسر کشور برگزار و مردم با حضور بر پای صندوق‌های رای منتخب خود را برای ۴ سال نمایندگی در خانه ملت انتخاب کردند.

اخبار سیاسی - حسین حسین زاده منتخب مردم لار، گراش، خنج و اوز در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به اولویت‌های مجلس یازدهم اظهار داشت: با توجه به تلاش دشمنان و تحریم‌های ظالمانه آنها علیه ملت ایران، مجلس جدید باید موضوع معیشت مردم را در اولویت اول خود قرار دهد.

وی افزود: توجه به حل مشکلات اقتصادی و ایجاد ثبات در راس مسائل مجلس یازدهم خواهد بود.

حسین‌زاده با اشاره به اقدامات تا قبل از شروع مجلس یازدهم در خردادماه سال ۹۹، گفت: در این مدت باقی مانده ضمن انجام کارهای معمول مانند پیگیری انتقال مسئولیت و غیره، با گروه‌های مختلف از حوزه انتخابیه برای تکمیل نیازسنجی ها مشورت خواهم کرد.

منتخب مردم لار، گراش، خنج و اوز به عملکرد مجلس فعلی (دهم) نیز اشاره و تصریح کرد: مجلس دهم در مجموع کارنامه خوبی از خود باقی نگذاشت اما به هر حال قوت و ضعف‌هایی هم داشت.

وی گفت که نقطه قوت مجلس دهم تکثر فکری نمایندگان بود که البته هیچ نمودی خارجی نداشت. نقطه ضعف مجلس دهم هم این بود که مجلس در این دوره، در راس امور قرار نداشت. برای مثال اساسا این مجلس تلاش خاصی برای پاسخگو کردن دولت انجام نمی‌داد.

۱۳۹۸/۱۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...