نسخه چاپی

خواننده‌ «خندوانه» از «اعجوبه‌ها» گفت

خواننده تیتراژ «خانه ما» گفت: «اعجوبه ها» جالب و سرگرم كننده است و مخاطب تشویق می شود تا آخر برنامه را ببیند، كودكان آیندگان ما هستند و خود من دوست دارم بخشی از طرفدارانم كودكان باشند.


به گزارش نما، هومن گامنو (شاهی) خواننده تیتراژ و قطعات شبکه نسیم که در سال جاری با سریال «زیر همکف» مقابل دوربین رفت، پیرامون برنامه « اعجوبه ها » اظهار داشت: به دلیل ارتباط تنگاتنگی که با کودکان دارم وقتی اولین بار بخشی از «اعجوبه ها» را در صفحه شخصی رضا مهران فر کارگردان کار دیدم، جذب آن شدم و برخی از قسمت های برنامه را از شبکه سه دنبال کردم.

اخبار چهره ها - او با اشاره به اعجوبه مورد علاقه اش در برنامه، افزود: در یکی از قسمت های برنامه کودکی بود که با مهارت خاصی پارچه بافی می کرد و من از استعداد و هنر آن بچه هیجان زده شدم. خود بچه نیز شخصیت جالبی داشت طوری که انگار برای روی صحنه آمدن و مقابل دوربین قرار گرفتن یکسال آموزش دیده است و به خوبی با مخاطب ارتباط برقرار می کرد و به همین دلیل برای من خیلی جذاب بود.

گامنو که اولین بار برای برنامه « خندوانه » ۲۰ قطعه موسیقی بیکلام ساخت و پس از آن با خواندن قطعاتی برای این برنامه، شنیده شد، در ادامه خاطر نشان کرد: یکی دیگر از جذابیت های برنامه «اعجوبه ها» علاوه بر حضور خود بچه ها و کارهای خاصی که انجام می دهند، اجرای آقای مهران غفوریان در برنامه است؛ با توجه به شناخت قبلی که از کاراکتر ایشان داشتم در حضور جدید خود به عنوان مجری، خوب ظاهر شده و توانسته شوخی های خودش را با پرستیژ خاصی در اجرا بکار گیرد و توانسته از این نظر در جلب مخاطب موفق عمل کند.

خواننده قطعه «خلیج فارس» در پاسخ به این سوال که به جز خود او در خانواده چه کسانی طرفدار«اعجوبه ها» هستند، گفت: مادر من یکی از طرفداران و مخاطبان این برنامه است او که قبلا معلم بچه های دبستانی بوده است، با دیدن چنین کودکانی در تلویزیون حس خوبی دارد و با آن ها ارتباط برقرار می کند.

وی در ادامه به خوانندگی تیتراژها ی مختلف از جمله تیتراژ «خانه ما» پرداخته و توضیح داد: من زمانی که اولین بار برای «خندوانه» می خواندم تصمیم داشتم صرفا در خدمت آن برنامه باشم ولی به مرور پیشنهادهای زیادی برای خواندن کارهای مختلف برای برنامه ها و تیتراژ آن ها به من شد، از این رو تصمیم گرفتم همه پیشنهادهای شبکه نسیم را بپذیرم و برایشان کار ضبط کنم که مسابقه «خانه ما» هم از جمله آن کارها بود.

گامنو که با ارایه سبک جدید موسیقی تلفیقی این اسم هنری را برای خود برگزید، پیرامون آثار و مخاطبان آثارش یادآور شد: بیشتر موزیک های من، مخاطبانی زیر ۱۴- ۱۵ سال دارند و به همین جهت ارتباط خوب و تنگاتنگی با بچه ها دارم. کلا دغدغه من کار کودک است و با مسابقه «کودک شو» هم در ارتباط هستم. به همین جهت دوست دارم در زمینه کودک هم ارتباطاتی داشته باشم چراکه کودکان آیندگان ما هستند و من دوست دارم بخشی از طرفدارانم از بین آن ها باشند.

این خواننده که معمولا شعر و آهنگ آثارش را خودش می نویسد، در پایان خبرداد: من تا کنون برای ۸ برنامه شبکه نسیم تیتراژ ساخته و خوانده ام و هم اکنون مشغول نوشتن کار جدیدی هستم که قرار است به شکل متفاوت تری اجرا شود و امیدوارم مورد توجه قرار گیرد.

«اعجوبه ها» به کارگردانی رضا مهرانفر با اجرای مهران غفوریان شنبه‌ها و یکشنبه‌ها بعد از خبر ۲۲ از شبکه سه سیما روی آنتن می رود و دوشنبه و سه شنبه ها ساعت ۱۵:۳۰ بازپخش می شود.

۱۳۹۸/۱۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...