نسخه چاپی

دستگاه‌‌‌های امنیتی صهیونیستی خود را برای مقابله با تبعات معامله قرن آماده می‌كنند

یك روزنامه صهیونیستی اعلام كرد كه دستگاه‌های امنیتی این رژیم خود را برای مقابله با تشدید اوضاع در سطح گسترده آماده می‌كنند.


به گزارش نما، روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» امروز (چهارشنبه) گزارش کرد که دستگاه‌های امنیتی صهیونیستی خود را برای مقابله با تشدید اوضاع، پس از اجرایی شدن طرح موسوم به معامله قرن، آماده می‌کنند.

اخبار بین الملل- «معامله قرن» به طرح دولت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا گفته می‌شود که برای ایجاد سازش دولت فلسطین و رژیم اشغالگر قدس تدوین شده و آن را طرح صلح می‌خوانند. بنا بر این طرح، رژیم اسرائیل، در ازای دریافت امتیازهایی فراتر از تعهدات قبلی سازمان آزادی‌بخش فلسطین و قطعنامه‌های شورای امنیت و همچنین الحاق بخش‌هایی از مناطق اشغال‌شده به خاک خود، با تشکیل دولت مستقل فلسطینی موافقت می‌کند اما نه پایتختی قدس را می‌پذیرد نه بازگشت میلیون‌ها آواره را.

روزنامه صهیونیستی یادشده از تشکیل هیئتی متشکل از ارتش، ادارات امنیتی،‌ پلیس و دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی (شاباک) خبر داد.

به گزارش این روزنامه صهیونیستی هیات یادشده خود را برای مقابله سناریوهای احتمالی آماده می‌کند که از جمله آن می‌توان به حمله به شهرک‌های صهیونیستی، عبور از دیوارهای امنیتی، ورود فلسطینیان ساکن در لبنان و درگیری مسلحانه در اماکن پر تجمع صهیونیستی اشاره کرد.

به نوشته هاآرتص، ادارات امنیتی صهیونیستی احتمال می‌دهند که مرکز اصلی درگیری‌ها شهر قدس اشغالی باشد.

در همین خصوص، «یووال اشتاینیتز» دیروز (سه‌شنبه)، اعلام کرد که رژیم صهیونیستی برای به کنترل درآوردن کامل نوار غزه در چند هفته، طرحی آماده کرده است تا جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را براندازد.

پیشتر،‌ نایب‌رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرده بود که این جنبش برای مقابله با «معامله قرن» سه محور را در پیش خواهد گرفت.

۱۳۹۸/۱۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...