نسخه چاپی

علا میرمحمدصادقی در گفتگو با نما:

استرس ناشی از شیوع كرونا باید توسط دولت كنترل شود

عکس خبري -استرس ناشي از شيوع کرونا بايد توسط دولت کنترل شود

عضو هیات موسس حزب مؤتلفه اسلامی گفت: دولت باید نگرانی، اضطراب و دلهره‌ای را كه در جامعه ایجاد شده است به هر طریق ممكن برطرف كند.

میرمحمدصادقی، عضو هیات موسس حزب مؤتلفه اسلامی، در خصوص تأثیرات منفی ویروس کرونا بر اقتصاد کشور به خبرنگار نما گفت: این قضیه بیشتر دست دولت است. دولت باید نگرانی، اضطراب و دلهره‌ای را که در جامعه ایجاد شده است به هر طریق ممکن برطرف کند.
وی افزود: اینکه این‌قدر سر و صدا در باره این بیماری در جامعه راه انداخته‌اند موجب دلسردی مردم و رکود کارها خواهد شد.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در خصوص مبتلایان به بیماری کرونا مطرح کرد: باید تلاش شود کسانی که مبتلا شده‌اند معالجه شوند.
وی خاطرنشان کرد: اخیراً گفته‌اند تعدادی از بیماران درمان و از بیمارستان مرخص شده‌اند. این اخبار نوید خوبی است. این قضیه دست دولت است و دولت باید اقدام کند.
میرمحمدصادقی تأکید کرد: ایجاد نگرانی و اضطراب در جامعه موجب می‌شود کارها پیش نروند و به‌خصوص به تولید و مسائل اقتصادی لطمه وارد می‌شود.
وی ابراز تأسف کرد: بیشتر از خود این بیماری نگرانی و اضطرابش دارد به بازار و اقتصاد کشور آسیب می‌زند. افراد مأیوس شده‌اند و می‌گویند معلوم نیست تا چه زمانی زنده باشیم و با سرعتی که این ویروس دارد پیش می‌رود ممکن است دامن ما را هم بگیرد. بنابراین چرا کار و برای آینده برنامه‌ریزی کنیم. این قضیه دارد یأس و ناامیدی را در جامعه ایجاد می‌کند.
عضو هیات موسس حزب مؤتلفه اسلامی، به کمیته‌ای که برای مبارزه با ویروس کرونا ایجاد شده است اشاره و اظهار کرد: خوب است از صاحب‌نظران و افراد باتجربه کمیته‌ای تشکیل شود که به مردم امید بدهند.
وی اضافه کرد: از این نوع اتفاقات بارها در جامعه افتاده است. چند ماه گذشته آنفلوآنزایی آمد که در کشور فراگیر شد، ولی آن زمان یأس و ناامیدی که الان در جامعه ایجاد شده است نبود.
میرمحمدصادقی مطرح کرد: اگر این بیماری واقعاً خیلی خطرناک است تعطیل کنند و مردم به منازلشان بروند و خودشان خودشان را قرنطینه کنند، ولی اگر این‌طور نیست و به صورتی که می‌گویند هست خطر تأثیر منفی اضطراب و یأسی که در جامعه ایجاد شده است کمتر از کرونا نیست.








۱۳۹۸/۱۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...