نسخه چاپی

سید علی یزدی‌خواه در گفتگو با خبرنگار نما:

نمایندگان مجلس دهم در پیگیری وضع معیشتی معلمان كم‌كاری كرده اند

عکس خبري -نمايندگان مجلس دهم در پيگيري وضع معيشتي معلمان کم‌کاري کرده اند

نماینده منتخب مردم در یازدهمین دوره مجلس شورای گفت: آنچه مشخص است و نیازی به توضیح ندارد، نمایندگان مجلس دهم در پیگیری وضع معیشتی معلمان كم‌كاری داشته‌اند.

سید علی یزدی‌خواه، نماینده منتخب مردم در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پیرامون ارزیابی عملکرد نمایندگان مجلس دهم در بهبود وضع معلمان به خبرنگار نما گفت: آنچه مشخص است و نیازی به توضیح ندارد، نمایندگان مجلس دهم در پیگیری وضع معیشتی معلمان کم‌کاری داشته‌اند.
وی افزود: پیگیری وضع معیشتی معلمان جزو بندهای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است. این سند در سال 1391 به تصویب مراجع قانونی رسیده است.
نماینده منتخب در مجلس یازدهم در خصوص اولویت‌ پیگیری رفع مشکلات معلمان در مجلس یازدهم اظهار کرد: باید در خصوص بهبود معیشت و تکریم منزلت معلمان، توسعه عدالت آموزشی، تجدید نظر در محتواهای آموزشی، ساعات تدریس هفتگی معلمان، جذب نیروهای شایسته به دانشگاه فرهنگیان، تربیت نیروی انسانی و سایر اولویت‌هایی که در سند بالادستی تحول بنیادین آموزش و پرورش تدوین شده است اتفاقات مبارکی در طول مجلس دهم شورای اسلامی می‌افتاد که متأسفانه نیفتاد. از این‌رو همین مباحث اولویت‌ پیگیری ما در مجلس یازدهم در رفع مشکلات معلمان است.
وی ابراز امیدواری کرد: امیدوارم با حسن همکاری سایر نمایندگان مجلس یازدهم و مطالبات جدی آنها و همراهی‌های دولت در این مسیر اهتمام لازم شکل بگیرد و شاهد عملیاتی و اجرایی شدن سند بالادستی تحول بنیادین آموزش و پرورش در کشور باشیم. سندی که حدود هفت سال از تصویب آن می‌گذرد و تاکنون در اجرای آن غفلت شده است.
یزدی‌خواه در پایان علت اجرایی نشدن این سند را عدم اراده جدی در مسؤولین اجرایی کشور یعنی دولت دانست.

۱۳۹۸/۱۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...