نسخه چاپی

انیمیشن ایرانی راهی جشنواره اسپانیایی شد

پویانمایی «باد دوچرخه‌سوار» در بخش فیلم‌های كوتاه بیست‌ و چهارمین جشنواره بین‌المللی انیمیشن انیمك اسپانیا نمایش داده‌ می‌شود.


به گزارش نما، پویانمایی «باد دوچرخه‌سوار» ساخته‌ نازنین سبحان سربندی در بخش فیلم‌های کوتاه بیست‌ و چهارمین جشنواره بین‌المللی انیمیشن انیمک اسپانیا نمایش داده‌ می‌شود.

اخبار فرهنگ و هنر - این فیلم قرار است در یک مجموعه ۶۵ دقیقه‌ای به همراه آثاری از کشورهای سوئیس، فرانسه، آلمان و آرژانتین در روزهای ۱۰ و ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ در سالن سینما کازیا و یوتا شهر کاتالونیا برای مخاطبان ۳ سال به بالا به نمایش گذاشته شود.

بیست‌ و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن انیمک، از ۸ تا ۱۱ اسفند برابر با ۲۷ فوریه تا ۱ مارس ۲۰۲۰ در شهر کاتالونیا کشور اسپانیا در حال برگزاری است.

این جشنواره از سوی شورای شهر کاتالونیا برگزار می‌شود و تلاش می‌کند، فراتر از هنرهای سنتی برای بهبود تولید فیلم‌های انیمیشن خلاقانه، فضای مناسبی برای جذب مخاطبان جدید و علاقه‌مندان انیمیشن فراهم سازد.

داستان پویانمایی « باد دوچرخه‌سوار » در اصل، قصه باد جوانی است که صاحب دوچرخه‌ای می‌شود. باد به وسیله دوچرخه سریع‌تر می‌وزد. بدون صرف انرژی زیاد آزادانه به هر طرف می‌رود و از گردش لذت می‌برد. از همه مهمتر اینکه او تنها بادی است که چنین وسیله‌ای دارد. این آزادی و قدرت تازه به او این امکان را می دهد که دست به هر کاری بزند.

این پویانمایی از تولیدات امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است و پیش از این در بیست‌ونهمین جشنواره بین‌المللی انیمیشن «نوئی مجیک» فرانسه، جشنواره فیلم دوچرخه ویرجینیا و سی‌ و پنجمین جشنواره بین‌المللی کارتون کلاب ایتالیا نیز نمایش داده شده است.

۱۳۹۸/۱۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...