نسخه چاپی

دماوند نیازمند امكانات بیشتری در حوزه امنیت است

عکس خبري -دماوند نيازمند امکانات بيشتري در حوزه امنيت است

امام جمعه شهرستان دماوند با اشاره به اهمیت شهرستان دماوند و نزدیگی به تهران، گفت: شهرستان دماوند به دلیل وسعت زیاد و پراكندگی جمعیت نیاز به امكانات بیشتری در زمینه امنیتی دارد.

به گزارش نما ،حجت الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند امروز (شنبه) در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان دماوند اظهار داشت: آنچه که برای ما دارای اهمیت است این است که بتوانیم سطح امنیت خود را بالا ببریم و خاطر مردم را با همکاری دستگاه قضایی راحت‌تر کنیم.


وی گفت: شهرستان دماوند وسعت بسیار زیاد و پراکندگی جمعیت دارد و نیاز به امکانات و نیروی بیشتری دارد که تقاضا داریم تا رتبه این شهرستان ارتقاء پیدا کند تا سطح امکانات بیشتر شود.


امام جمعه دماوند عنوان کرد: به‌دلیل نزدیکی به تهران و رفت و آمد مسئولان نظام و مردم دماوند یک گوشوار تنفسی است و چه خوب است بتوانیم امکانات بیشتری بیاوریم.


فتاح دماوندی بیان داشت: ما باید قدردانی به خاطر امنیت و صحت که خداوند به ما عطا کرده است قدردان باشیم، این نعمات گاهی مورد ناسپاسی قرار می‌گیرد.


وی گفت: نیروی انتظامی تمام وقت خود را برای مردم میگذارند در حوادث مختلفی که پیش می‌آید و مسئولیت اصلی امنیت برعهده این عزیزان است در کنار سایر دستگاه‌های امنیتی ما مردم وظیفه شکرگذاری و قدردانی داریم.


امام جمعه دماوند با بیان این‌که ما باید حافظ نعمت سلامت روانی جامعه هم باشیم، گفت: پیشگیری ها و اقدامات خوبی برای جلوگیری از این بیماری انجام شده اما برخی در صدد اند که با برخی شایعات فضای جامعه را ملتهب کند، وظیفه نیروی انتظامی و پلیس فتاست تا از این مباحث جلوگیری کنند.

تهران نیوز

۱۳۹۸/۱۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...