نسخه چاپی

تجمع مردم ‌‌چهارمحال و بختیاری در اعتراض به حفر تونل بهشت‌آباد و گلاب

عکس خبري -تجمع مردم ‌‌چهارمحال و بختياري در اعتراض به حفر تونل بهشت‌آباد و گلاب

گردهمایی بزرگ و اعتراض مردم چهارمحال و بختیاری ‌با هدف اعتراض به حفر تونل بهشت‌آباد و گلاب ‌در شهركرد برگزار شد.

به گزارش نما ، به نقل از خبرگزاری فارس از شهرکرد‌، ‌با حضور مجمع نمایندگان‌ استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی و جمع کثیری از مردم به نشانه اعتراض به حفر غیرقانونی تونل بهشت‌آباد و گلاب مقابل امامزادگان دوخاتون شهرکرد تجمع کرده و فریاد «تونل بهشت‌آباد باید خراب شود» و «حفر تونل گلاب ممنوع است» سر دادند.
سعید زمانیان نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد،بن و سامان در مجلش شورای اسلامی ‌پیش از ظهر امروز در این گردهمایی گفت: مردم این استان از تمام شهرستان‌ها امروز در این مکان گردهم آمده‌اند تا مراتب اعتراض خود را به حفر تونل نشان داده و به دنبال احقاق حقوق خود هستند.
وی با بیان اینکه ما با انتقال آب مازاد این استان به استان‌های مجاور مشکلی نداریم اظهار داشت: مخالفت شدید ما با احداث تونل بهشت‌آباد با طول 65 کیلومتر و در عمق 300 متری است که با احداث آن استان سرسبز چهارمحال و بختیاری را به کویر تبدیل خواهد کرد.
زمانیان حفر تونل گلاب و بهشت‌آباد را نقض واضح قانون توسط مسئولان استان همجوار دانست و تصریح کرد: صدای خروش آب زاینده‌رود و بهشت‌آباد باید تا ابد در این استان به گوش برسد و ما خواهان احقاق حقوق پایمال شده خود هستیم.
نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد،بن و سامان در مجلش شورای اسلامی ادامه داد: ما از مسئولان کشور به ویژه وزیر نیرو انتظار داریم جلوی زیاده‌خواهی‌ها و اعمال غیر‌قانونی استان اصفهان گرفته شود.
وی با تاکید بر اینکه مردم غیور چهارمحال و بختیاری یک سر سوزن از حق خود کوتاه نمی‌آیند اذعان داشت: سخن اصلی ما اعتراض به حفر غیر‌قانونی و غیر‌اصولی تونل است و اگر قرار باشد هر استانی به بهانه با اعتبارات استانی خود به دنبال آب باشد پس ما هم می‌توانیم از اعتبارات خود در تونل تنگ گزی استفاده کنیم.

۱۳۹۳/۱/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
ترابي
0
0
۱۳۹۳/۱/۲۸
سلام شهري که آب نداره (اصفهان)چرا مسولينش اجازه ميدن هر روز بزرگ وبزرگتر بشه ،چرا تمام صنايع مادر که نياز به نيروي کار زياد وآب زياد داره را اون جا مي سازن، شهري که نفس کشيدن هواي پاک براي ساکنين آن آرزو شده جرا با تماميت خواهي به فکر ساکنين آن نيستن ، کدام حق آبه ؟،کي گفته شما هر کاري دلتون خواست بکنيد بعد حق ديگران را حق خودتون بدونين،چرا خودتون را فرا تراز قوانين شرعي ، بين المللي و داخلي مي دونيد،در زمان شيخ بهايي ذوب آهن ،فولاد مبارکه ،و....کجا بود که شما ادعاي حق آبه مي کنيد؟کشاورزي قديم شما کجا بود؟ در زمان شيخ بهايي جه مقدار سطح کشت شما بوده ؟ اين همه پول مفت را به جاي اينکه صرف حفر تونل که باعث مرگ زاينده رود زيبا وبدبختي مالکين واقعي آب مي کنيداگه صرف مديريت وآبياري صحيح مي کردين والگوي کشت و ابياري صحيح را اجرا مي کردين هيچ مشکلي براي هيچ استاني به وجود نمي يومد با اين حال ما به شعار آب در هر کجا وبراي همه اعتقاد داريم و به همه جاي ايران سراي من است اعتقاد داريم فقط موافق با زياده خواهي نيستيم.
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...