نسخه چاپی

دیدار انتخاباتی بارزانی با سفیر آمریكا

رئیس منطقه كردستان عراق و سفیر آمریكا در این كشور درباره تأثیر انتخابات پارلمانی بر تغییر نقشه سیاسی عراق در آینده بحث و تبادل نظر كردند.

به گزارش نما به نقل از العالم، دفتر مسعود بارزانی در بیانیه ای اعلام کرد، که وی با رابرت استیون بیکرافت سفیر آمریکا در عراق دیدار و درباره تحولات سیاسی و اوضاع امنیتی و نظامی این کشور بویژه استان انبار و راههای حل بحران سیاسی موجود، بحث و تبادل نظر کرد.

به نوشته سایت عراقی سومریه نیوز به نقل از سایت رسمی دفتر بارزانی، طرفین در این دیدار تأثیر انتخابات پارلمانی عراق بر تغییر نقشه سیاسی آن کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار داده و اظهار امیدواری کردند نتایج انتخابات به حل مشکلات و بحران های عراق بینجامد.

انتخابات پارلمانی عراق که قرار است 30 آوریل جاری مصادف با دهم اردبیهشت سال جاری برگزار شود، بزرگترین رویداد سیاسی در این کشور به شمار می‌آید.

در این انتخابات، ائتلاف پیروز، نخست وزیری و پست‌های کلیدی کشور را در اختیار می‌گیرد. از این رو، جریان‌های سیاسی عراقی، از مدت‌ها قبل، برای تشکیل ائتلاف‌هایی برای مرحله پس از اعلام نتایج انتخابات تلاش خود را آغاز کرده‌اند.

۱۳۹۳/۱/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...