نسخه چاپی

پشت پرده تصمیمات اوباما

عکس خبري -پشت پرده تصميمات اوباما

یك كارشناس سیاست خارجی گفت: امضای این مصوبه توسط "باراك اوباما" نشان از ضعف سیاسی و داخلی رئیس‌جمهور آمریكا دارد زیرا اوباما می‌توانست این مصوبه و قانون را وتو كند ولی به دلیل این كه لابی صهیونیستی پشت سر این مصوبه قرار دارد اوباما را مجبور به امضا این قانون كرده است.

به گزارش نما ، به نقل از باشگاه خبرنگاران، "حسن ‌هانی‌زاده" با اشاره به امضا قانون ممنوعیت ورود "حمید ابوطالبی" به آمریکا از سوی اوباما، گفت: تصمیم کنگره آمریکا برای صادر نکردن روادید برای نماینده دائمی جدید ایران در سازمان ملل با روح موافقتنامه سال 1947 که میان سازمان ملل و آمریکا به امضا رسید، منافات دارد.
وی ادامه داد: امضای این مصوبه توسط "باراک اوباما" نشان از ضعف سیاسی و داخلی رئیس‌جمهور آمریکا دارد زیرا اوباما می‌توانست این مصوبه و قانون را وتو کند ولی به دلیل این که لابی صهیونیستی پشت سر این مصوبه قرار دارد اوباما را مجبور به امضا این قانون کرده است.
این کارشناس سیاست خارجی تصریح کرد: این مسئله جایگاه سازمان ملل را در سطح جهان به تنزل خواهد کشید.
هانی‌زاده در پابان خاطرنشان کرد: آمریکا در آینده شرایط مشابهی را با سایرکشورهایی که با سیاست‌های ایالات متحده هم‌سویی ندارند اتخاذ خواهد کرد و این یک بدعت خطرناکی در تعاملات بین‌الملل است که جامعه جهانی نیز باید در این رابطه واکنش نشان دهد.

۱۳۹۳/۱/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...