نسخه چاپی

نظر مطهری درباره برنامه‌های نوروزی تلویزیون

عضو كمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت بهره‌گیری از فرهیختگان و افراد موفق دیگر حوزه ها در ویژه برنامه های صدا و سیما، خاطر نشان كرد: نباید ارزش بیش از حد برای یك قشر خاص قائل باشیم و فقط از آن افراد در برنامه های تلویزیون دعوت كنیم.

به گزارش نما ، به نقل از ایسنا، علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مورد ویژه برنامه های شبکه های صدا و سیما در زمان سال تحویل، گفت: به نظر من بهتر است که در چنین ویژه برنامه هایی، مثلا یک پزشک موفق، یک معلم موفق و از همه اقشار و طیف های جامعه حضور داشته باشند.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت بهره‌گیری از فرهیختگان و افراد موفق دیگر حوزه ها در ویژه برنامه های صدا و سیما، خاطر نشان کرد: نباید ارزش بیش از حد برای یک قشر خاص قائل باشیم و فقط از آن افراد در برنامه های تلویزیون دعوت کنیم.
مطهری همچنین ادامه داد: همه اقشار زحمت می کشند اما برخی اقشار کارشان نمود دارد و برخی ندارد، بنابراین اینکه ویژه برنامه ها منحصرا از بازیگران و ورزشکاران به عنوان میهمان دعوت کنند، چندان مناسب نیست.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ویژه برنامه سال تحویل شبکه آموزش در نوروز 93، گفت: دعوت از چهره های ادبیات مثل علی موسوی گرمارودی ، ساعد باقری و بهاء الدین خرمشاهی کار خوبی بود.
این عضو کمسیون فرهنگی مجلس نهم، با اشاره به ویژه برنامه نوروز شبکه آموزش سیمای جمهوری اسلامی و دعوت از بزرگان ادبیات کشور، تاکید کرد: این اقدام کار خوبی بود که شبکه آموزش در ویژه برنامه نوروز انجام داد و در راستای همان صحبتی است که من به آن اشاره کردم.

۱۳۹۳/۱/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...