نسخه چاپی

اظهارات جالب سرمربی الفتح در خصوص فولاد

فتحی الجبال پس از شكست سنگین تیمش برابر فولاد به تمجید از تیم ایرانی پرداخت.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، الفتح عربستان در دیدار آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در خانه برابر فولاد ایران با نتیجه سنگین 5 بر یک شکست خورد تا وداع تلخی با این رقابت ها داشته باشد.

فتحی الجبال سرمربی الفتح پس از شکست تیمش برابر فولاد گفت: شکست بسیار تلخی برابر فولاد متحمل شدیم که بسیار ناراحت کننده است. مقابل هواداران خودمان بازی کردیم و به همین خاطر این شکست برای ما تلخ‌تر شد. انتظار نداشتم تیمم چنین بازی ضعیفی از خود نشان دهد اما باید اعلام کنم که بازیکنانم از لحاظ ذهنی آماده این دیدار نبودند و به هیچ وجه نتوانستیم مانند بازی های قبلی خودمان باشیم.

سرمربی الفتح در ادامه گفت: فولاد با اینکه صعودش را به مرحله بعدی قطعی کرده بود با قدرت پا به مسابقه گذاشت. آنها تیم بسیار قدرتمندی هستند که بازیکنان خوب زیادی در ترکیب خود دارند. این اولین حضور ما در لیگ قهرمانان آسیا بود و امیدوارم از حضور در این رقابت ها درس گرفته باشیم تا در سال های بعد نمایش بهتری از خود نشان دهیم.

پس از پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، دو تیم فولاد و بنیاد‌کار ازبکستان از این گروه به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا راه یافتند.

۱۳۹۳/۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...