نسخه چاپی

انتقاد امام جمعه اصفهان از نحوه اعطای سبد كالا

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: اصلاح اشتباهات گذشته، مورد تاكید رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش نما، آیت الله ˈسید یوسف طباطبایی نژادˈ روز پنجشنبه در دیدار با ˈمحمدرضا عارفˈ افزود: با این وجود نباید از برخی انتقادات ترسید یا برای از دست ندادن رای در دوره های بعد کاری را که به صلاح مملکت نیست، انجام داد.

عضو مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت استفاده درست از بودجه های دولتی تاکید کرد و گفت: درآمد حاصل از نفت، سرمایه ملی است و باید خرج مصارف زیربنایی و ساختاری کشور شود و مردم به روش غیرمستقیم از درآمد آن بهره مند شوند.

وی از روند اعطای سبد کالا و واگذاری یارانه به مردم انتقاد کرد و افزود: دولت باید مبلغ زیادی را علاوه بر درآمد حاصل از هدفمند کردن یارانه ها به پرداخت یارانه به مردم اختصاص دهد که پرداخت این پول به همه مردم کار اشتباهی است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان تاکید کرد: این مبلغ یارانه که ممکن است برای برخی حیاتی باشد در زندگی بسیاری از مردم اثر ندارد اما جمع شدن این مبالغ می تواند گره مشکلات بزرگ کشور را باز کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در این دیدار، نظام هدفمندی یارانه ها را طرح خوبی خواند و گفت: اجرای این طرح که بسیار شجاعانه بود، با عملکرد بد به انحراف کشیده شد.

ˈمحمدرضا عارفˈ افزود: بسیاری از افرادی که با وجود تمکن مالی ثبت نام کرده اند بر این باورند که پول نفت حق آنهاست و آنها مختارند تا حقوق خود را مدیریت کنند در صورتی که این تفکر اشتباهی است.

وی گفت: ما باید از ارزش افزوده نفت استفاده کنیم نه از درآمد آن، زیرا نفت جزو منابع ملی است و باید برای رفاه حال مردم و آیندگان از آن بهره برد.

۱۳۹۳/۲/۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...