نسخه چاپی

ترور شیعیان توسط داعش با هدف ایجاد تفرقه

نماینده ولی فقیه در كردستان با بیان اینكه داعش طبق دستوراتی كه از آمریكا گرفت ابتدا به سراغ ترور علما رفت، گفت: اما اكنون دستور عوض شده و به آنها گفته می‌شود در گام نخست شیعیان را ترور كنند تا اختلاف و تفرقه ایجاد شود.

 به گزارش نما از سنندج، حجت‌الاسلام سید محمد حسینی شاهرودی چهارشنبه شب در دیدار روحانیون شهرستان سنندج در سالن پیامبر اعظم استانداری، اظهار کرد: خداوند در جایگاه عدالت، قضاوت و حاکمیت قرار دارد و همه کارهای ما در محضر خدا ثبت می‌شود.

وی با بیان اینکه عظمت الهی، موجب ترس انسان‌ها از خدا است، گفت: تنها علما، جایگاه و عظمت الهی را به خوبی درک کرده و حضور خداوند را در همه جا می‌بینند.


نماینده ولی فقیه در کردستان، تصریح کرد: علما و روحانیون از سرزنش دیگران نمی‌ترسند و تلاش آنها، عمل به حرف خدا است.


شاهرودی با تأکید بر اینکه رمضان ماه تمرین برای همه است، گفت: روحانیون وظیفه دارند ابتدا عمل و جان خود را در راه اجرای دستورات ذات لایزال الهی بگذارند و تا سرحد جان برای اجرای حکم خدا بایستند.


وی در ادامه با اشاره به اینکه پیروان مذاهب اسلامی باید به دستوراتی که مذهب بدان تأکید کرده عمل کنند، مذهب شافعی را نزدیکتر از سایر مذاهب اهل سنت به تشیع دانست.


نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه در تعیین روز عید فطر، حکم نهایی با حاکم حکومت اسلامی است، گفت: الزام به این موضوع، حتی مورد وثوق وهابی‌ها در کشور عربستان نیز قرار دارد.


شاهرودی با بیان اینکه در هیچ کشور دیگر اسلامی به اندازه ایران، برای رؤیت هلال ماه و تعیین روز عید فطر هزینه نمی‌شود، گفت: نباید با دین خدا بازی کرد و لذت در وحدت اسلامی نهفته است.


وی به موضوع کشتار مردم بیگناه غزه نیز پرداخت و با اشاره به اینکه فلسطین مسئله اسلام است، تصریح کرد: نخستین فتوای امام راحل نیز در کمک به فلسطین بود.


نماینده ولی فقیه در کردستان با یادآوری علنی کردن موضوع کمک ایران به فلسطین توسط رهبر معظم انقلاب، گفت: چه در زمینه‌های نظامی و چه دارویی و درمانی به فلسطین کمک می‌کنیم.


شاهرودی با اشاره به بهانه‌تراشی داعش در خصوص کمک نکردن به فلسطین گفت: آنها با توجیه اینکه مبارزان فلسطینی از موشک ایران استفاده می‌کنند از کمک به مردم مظلوم این کشور سرباز می‌زنند در حالی که خود این گروه از سلاح اسرائیلی بهره می‌برند.


وی با بیان اینکه اسلحه‌های فروخته شده آمریکا و انگلیس به دست اسرائیل می‌رسد، گفت: نخست وزیر رژیم صهیونیستی اذعان کرده است کشور امارات حاضر به پرداخت هزینه حمله به غزه شده است.


نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه داعش دست پرورده دنیای استکبار است، گفت: حتی مجروحان این گروه تروریستی در اسرائیل درمان می‌شوند.


شاهرودی با بیان اینکه داعش طبق دستوراتی که از آمریکا گرفت ابتدا به سراغ علما و ترور آنها رفت، گفت: اما اکنون دستور عوض شده و به آنها گفته می‌شود در گام نخست شیعیان را ترور کنند تا اختلاف و تفرقه ایجاد شود.


وی با یادآوری بلایی که دنیای استکبار به جان امت اسلامی و کشورهایی نظیر سوریه، مصر و عراق انداخته است، تصریح کرد: اما هیچگاه توان رویارویی با ایران اسلامی را ندارند.


نماینده ولی فقیه در کردستان در پایان خاطرنشان کرد: هر آنچه داریم از برکات وجود رهبر معظم انقلاب است که موجب شده از وحدت، امنیت و عزت فراوانی در جهان برخوردار باشیم.

۱۳۹۳/۵/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...