نسخه چاپی

سه هدف رژیم اشغالگر قدس در حمله اخیر به غزه

به گزارش نما به نقل از مهر، حجت الاسلام آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش که در شانزدهمین نشست پیشکسوتان دفاع مقدس ارتش سخن می گفت با اشاره به برخی از شاخص‌ها و درس‌های مهم دفاع مقدس از جمله مدیریت و فرماندهی حضرت امام (ره) و نیز دوراندیشی ایشان، گفت: حضرت امام خمینی (ره) فرمودند جنگ تا رفع فتنه از عالم و امروز هر چقدر که می‌گذرد به دوراندیشی ایشان بیشتر پی می بریم.

وی افزود: شما به دوراندیشی و پیش بینی حضرت امام (ره) در مورد مسأله فلسطین نگاه کنید. حضرت امام (ره) در 16 مرداد 1358 که مصادف بود با سیزدهم ماه مبارک رمضان با شروع تازه ای از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در لبنان طی پیامی فرمودند آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس اعلام می گردد و عموم مسلمانان جهان ضمن اعلام همبستگی خود با مردم مظلوم فلسطین، در این روز راهپیمایی کنند و این نشان دهنده عمق درایت و دوراندیشی حضرت امام (ره) بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه با اشاره به جنایات اخیر صهیونیستها در منطقه افزود: طی 16 روز گذشته رژیم صهیونیستی بار دیگر جنگ جدیدی را علیه مردم مظلوم غزه آغاز کرده و رمضان خونینی را برای فلسطینیان رقم زده است و تا امروز بیش از 600 نفر از مردم مظلوم غزه به شهادت رسیده اند و چندین بیمارستان مورد حمله قرار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در ارتش همچنین گفت: رژیم اشغالگر قدس از حمله اخیر خود به غزه سه هدف عمده یعنی نابودی زیرساخت های مقاومت، تقویت گروهک های تروریستی و تکفیری ها و ایجاد اختلاف بین گروه های فلسطینی را دنبال می کند اما ما امیدواریم همچون پیروزی های قبلی در جنگ 22 روزه، جنگ 33 روزه و جنگ 8 روزه برای چهارمین بار نیز مردم مظلوم فلسطین، حزب الله لبنان و نیروهای حماس و مقاومت در این جنگ نابرابر و ناجوانمردانه به پیروزی بزرگ و ارزشمندی دست یابند.

وی در ادامه افزود: در روز جهانی قدس همه ما با حضور در راهپیمایی باشکوه و سراسری این روز حمایت قاطع خود را از مسلمانان مظلوم فلسطین و مقاومت اسلامی منطقه بار دیگر اعلام خواهیم کرد.

در این مراسم و قبل از سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، تعدادی از پیشکسوتان دفاع مقدس حاضر در سالن در ارتباط با نقش و تاثیر نیروهای مختلف شرکت کننده در جنگ تحمیلی و یادآوری برخی حماسه های بی نظیر سالهای دفاع مقدس مطالبی را بیان کردند.

در ادامه مراسم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از امیر عسگری معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ارتش به عنوان یکی از چهره های پیشکسوت رسته مخابرات در سالهای دفاع مقدس که هم اکنون نیز در امر توسعه زیرساخت های فنی و تجهیزاتی امور فرهنگی آجا نظیر پایگاه اطلاع رسانی ارتش و مرکز مشاوره امور خانواده های آجا نقش ارزنده ای برعهده دارد، تقدیر و تشکر کرد.

در شانزدهمین نشست هم اندیشی پیشکسوتان دفاع مقدس ارتش که عصر روز گذشته در تالار غدیر حوزه مرکزی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا واحدی، معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش، امیر ابراهیم گلفام، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آجا و تعدادی از رؤسای ادارات عقیدتی سیاسی ارتش و بیش از 50 تن از فرماندهان و پیشکسوتان سالهای دفاع مقدس حضور داشتند.

۱۳۹۳/۵/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...