نسخه چاپی

عبور سید محمد خاتمی از شعار" نه غزه نه لبنان"

محمد خاتمی، از متهمان فتنه 88 كه تاكنون ظاهرا حامی شعار 'نه غزه نه لبنان' بود، پس از دو هفته جنایت و وحشی گری رژیم صهیونیستی، ترجیح داد سكوت خود را بشكند و از لزوم شركت در راهپیمایی روز قدس سخن بگوید.

به گزارش  نما به نقل از جهان، آنچنان که ایسنا نوشته،‌ سیدمحمد خاتمی گفته است: اسرائیل که بنیادش بر غصب و اشغال و سرکوب است، در این روزها و در هنگامی که مسلمانان روزه‌دار غزه همچنان در محاصره به سر می‌برند، جنایتی بی‌همانند آفرید و تروریسم دولتی را در کریه‌ترین وجه خود نمایش گذاشت و در مقابل، مقاومت مظلومانه مردم رنج کشیده فلسطین خود حماسه‌ای با شکوه بوده و هست. درود خداوند بر شهیدان و جانبازان و زنان و مردان مقاوم فلسطین در غزه و ننگ و نفرین بر جنایت آفرینان و حامیان آنان.


خاتمی خاطرنشان کرد: شرکت در مراسم راهپیمایی روز قدس نشانه تعهد، انسان‌دوستی و مسئولیت اسلامی و انسانی همه کسانی است که حق را پاس می‌دارند و باطل و بیداد را محکوم می‌کنند. با این امید که همه مسلمانان و همه آزادگان با محکوم کردن جنایات اخیر و حمایت پاره‌ای از دولت‌ها و سکوت دولت‌های دیگر رسالت دینی، انقلابی و انسانی خود را به انجام رسانند.


خاتمی ترجیح داد مصادیق آنچه را "پاره ای از کشورها" نامیده، بیان نکند اما به نظر می رسد منظور او آمریکا، انگلیس و چند کشور غربی و عربی باشد که اتفاقا از حامیان فتنه 88 و عملکرد آقای خاتمی هم بوده اند.


رئیس بنیاد باران همچنین هیچ اشاره ای به علت بیان شعار "نه غزه نه لبنان" از سوی فتنه گران و سکوت تاییدآمیز چند ساله او و دوستانش در قبال این شعار نکرد و نگفت چرا اکنون، ترجیح داده است که به غزه "آری" بگوید؟

۱۳۹۳/۵/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...