نسخه چاپی

عواملی كه موشك‌های مقاومت را به تل آویو و حیفا رساند؟

یك كارشناس مسائل خاورمیانه گفت: با وانمود این موضوع كه چون موشك‌های ایران به دست فلسطین رسیده و در نهایت علیه صهیونیست‌ها استفاده شده و به شهرك‌های آنان اصابت كرده بنابراین آنها حق حمله به ایران را دارند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران سیدهادی سیدافقهی با اشاره به ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر حمایت تسلیحاتی ، به ویژه موشکی ایران از غزه و یا عدم حمایت اظهار داشت: رسانه‌های غربی تلاش می‌کنند  تا ایران را به طور مستقیم وارد جنگ کرده و از آن دو بهره ببرند.


وی ادامه داد: اول اینکه با وانمود این موضوع که چون موشک‌های ایران به دست فلسطین رسیده و در نهایت علیه صهیونیست‌ها استفاده شده و به شهرک‌های آنان اصابت کرده بنابراین آنها حق حمله به ایران را دارند.


این کارشناس مسائل خاورمیانه افزود: ادعای دیگری که با استفاده از این توطئه می‌ـوانند داشته باشد این است که ایران را حامی تروریسم تلقی کنند.


افقهی خطاب به کسانی که ادعای عدم حمایت ایران از فلسطین را مطرح می‌کنند، گفت: اولا بگویید قبلا چه کمک‌هایی از سوی ایران به فلسطین صورت می‌گرفته که در حال حاضر انجام نمی‌شود، دوم اینکه در حال حاضر ایران از چه کمکی اجتناب کرده که مصداق عدم حمایت است؟.


وی با اشاره به ارتقای توان لجستیکی فلسطین اظهار داشت: فلسطینیان بارها اعتراف کردند که علم ساخت این تجهیزات را از ایران دریافت کرده‌اند! اگرچه ایران هم تاکنون این امر را تایید نکرده است.


این کارشناس مسائل خاورمیانه تاکید کرد: اگر موشک‌های مقاومت نبود، مردم غزه بیشتر از گذشته کشته می‌شدند و این سوال مطرح است که چه عاملی سبب شد تا مقاومت بتواند برد موشک‌های خود را به تل آویو و حیفا برساند.


وی در پایان عدم حمایت ایران از غره، مانند گذشته را یک فریب بزرگ عنوان و اظهار کرد: از سپیده دم حملات موشکی به غزه وزیر امور خارجه کشورمان،رئیس جمهور محترم کشور و رئیس مجلس جمهوری اسلامی با مسئولان حماس تماس گرفته‌اند و به فکر حل مسئله بودند و این نشان می‌دهد در ابعاد دیپلماتیکی نه تنها حمایت ایران کاهش پیدا نکرده بلکه افزایش هم پیدا کرده است.

۱۳۹۳/۵/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...