نسخه چاپی

قلعه‌نویی:هم تیم استقلال ستاره بود، هم طالب‌لو

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با تمجید از عملكرد بازیكنانش در دیدار برابر راه‌آهن گفت: استقلال چند سال بود كه این مدلی بازی نكرده بود اما هنوز با تیم مدنظرمان فاصله داریم. وی همچنین اعلام كرد دیگر در مورد نكونام اظهار نظر نمی‌كند و صد در صد از این بازیكن شكایت خواهد كرد.

به گزارش مهر امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی تیم استقلال برابر راه‌آهن در هفته نخست لیگ برتر در جمع خبرنگاران درباره این بازی، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: استقلال چند سال بود که این مدلی بازی نکرده بود. هرچند این تیم با استقلال مد نظر ما و مدنظر مردم هنوز تفاوت دارد ولی به نظرم مردم هم از نتیجه این بازی و هم از نوع بازی بازیکنان استقلال راضی بودند.

وی افزود: این دیدار دو ستاره داشت. ستاره اول تیم استقلال بود و ستاره دوم وحید طالب‌لو (دروازه‌بان راه‌آهن) که خوشحالم به شرایط آرمانی برگشته است. هرچند وحید چند سالی از استقلال دور بوده ولی من هنوز هم او را جز خانواده استقلال محسوب می‌کنم. قطعا اگر وحید نبود، ما گل‌های بیشتری به راه‌اهن می‌زدیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درخصوص اینکه در طول بازی چند بار از تماشاگران تیمش خواست که علیه تیم حریف شعار ندهند، تاکید کرد: ما چند سال است که این کارها را می‌کنیم ولی فاید‌ه‌ای ندارد! به تیم ملی بازیکن می‌دهیم علیه ما مصاحبه می‌کنند! کار معرفتی انجام می‌دهیم علیه ما حرف می‌زنند! تماشاگران را آرام می‌کنیم باز هم علیه ما صحبت می‌کنند!

قلعه‌نویی با خودداری از صحبت درباره جواد نکونام خاطرنشان کرد: دیگر در مورد این موضوع دو بار حرف نمی‌زنم. من صحبت‌هایم قبل از بازی مطرح کردم و صد در صد از این بازیکن شکایت خواهیم کرد.

وی درباره اینکه آیا با بازیکنانی که علیه او صحبت کرده‌اند برخوردی می‌کند یا خیر، خاطرنشان کرد: من چیزی ندیدم ولی هرکسی باشد ما آن را پیگیری می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره مصاحبه سیاوش اکبرپور علیه وی گفت: سیاوش دو روز پیش دفتر ما بود و ما شاهد هم داریم.

وی در ادامه درباره ارزیابی‌اش از تیم استقلال در هفته‌های آینده یادآور شد: تیم ما هفته به هفته بهتر می‌شود. اگر آندرانیک تیموریان هم از نظر بدنی آماده شود، تیم ما کامل خواهد شد. باید بگویم اردوی ترکیه و حضور در جام شهدا به ما خیلی کمک کرد.

قلعه‌نویی همچنین با اشاره به تلاش‌های بهرام افشارزاده مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: افشارزاده برای ما و برای استقلال مثل یک پدر است که مخلصانه کار می‌کند. تیمی که ما امسال بستیم هم نسبت به سال گذشته 30 تا 40 درصد هزینه کمتری داشته و هم قرارداد بازیکنان دو و سه ساله است. البته باید بگویم ملی پوشان ما هنوز یک ریال هم نگرفته‌اند.

وی با بیان اینکه مصدومیت امیرحسین صادقی و حنیف عمران‌زاده دو مدافع استقلال 6 هفته طول می‌کشد که سه هفته آن سپری شده، در مورد اینکه آیا قبول دارد خط دفاعی استقلال ضعیف عمل کرده؟ خاطرنشان کرد: چنین چیزی را قبول ندارم. در طول بازی یک توپ هم سمت دروازه‌مان نیامد. راه‌آهنی‌ها تنها روی ارسال‌های بلند به دروازه ما نزدیک شدند و به به غیر از 2-3 صحنه دیگر محسن فروزان از خود واکنشی نشان نداد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: در بازی با راه‌آهن تنها 30 درصد استقلال واقعی را مشاهده کردید و تیم جای کار دارد.

تیم فوتبال استقلال در نخستین دیدار خود در لیگ چهاردهم موفق شده امروز پنجشنبه برابر تیم راه‌آهن به پیروزی برسد.

۱۳۹۳/۵/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...