نسخه چاپی

حضور داعش در خیابان‌های آمریكا + عكس

عکس خبري -حضور داعش در خيابان‌هاي آمريکا + عکس

عناصر داعش با انتشار عكسی از پرچم خود كه در محوطه بیرونی كاخ سفید، به دولت امریكا هشدار داد كه در شهرهای این كشور حضور دارد.

به گزارش نما، باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه پرس تی وی، گروه شبه نظامی تکفیری داعش با انتشار عکسی از پرچم خود که در محوطه بیرونی کاخ سفید گرفته شده است، به دولت امریکا هشدار داد که در شهرهای این کشور حضور دارد.

این عکس گوشی تلفن همراهی که پرچم داعش روی صفحه نمایش آن نقش بسته را روبروی کاخ سفید در خیابان پنسیلوانیا نشان می‌دهد. این عکس ابتدا در ۹ اوت توسط یک حساب کاربری که بعدا از توئیتر حذف شد، در این شبکه اجتماعی منتشر شد.

در پیام منتشر شده به همراه این عکس آمده است: "امریکا، ما اینجا هستیم، بزودی در نزدیکی هدف‌مان."

این عکس مجددا توسط حساب کاربردی دیگری تحت عنوان @Sunna_rev و با هشدار جداگانه‌ای منتشر شد : "ما در کشور شما هستیم. ما در شهرهای شما حضور داریم. ما در خیابان‌های شما حضور داریم. هدف ما در همه جا شما هستید."



این رویداد درست یک روز بعد از آن اتفاق افتاد که "باراک اوباما"، رئیس جمهور امریکا اعلام کرد وی مجوزحملات هوایی علیه گروه داعش در شمال عراق را صادر کرده است. کاخ سفید بعدا اعلام کرد این حملات برای تضمین امنیت کارکنان امریکایی حاضر در منطقه خودمختار کردستان و حفاظت از کردهای ایزدی که بعد از تسخیر شهر خود به دست شبه نظامیان داعش در کوهستان سنجار پناه گرفته‌اند، انجام می‌شوند.

هشدارهای اخیر بعد از انتشار عکسی دیگر در اینترنت در ماه ژوئن رخ دادند. این عکس نشان دهنده دست نوشته‌ای به زبان عربی بود که روبروی ساختمان قدیم جمهوری در شیکاگو نگه داشته شده بود. در این دست نوشته آمده بود سربازان داعش «بزودی از اینجا عبور خواهند کرد.»
در همین حال، یک شبه نظامی داعش که هویتش مشخص نبود در یک فیلم ویدئویی در سوریه گفت این گروه شبه نظامی بزودی پرچم خود را در کاخ سفید به اهتزاز در می‌آورد.

این شبه نظامی گفت: "من به آمریکا می‌گویم که خلافت اسلامی تشکیل شده است و ما توقف نخواهیم کرد. بزدل نباشید و با پهپادها به ما حمله نکنید. در عوض سربازان خود را اعزام کنید، همان‌هایی که ما در عراق تحقیرشان کردیم. ما آنها را در همه جا تحقیر می‌کنیم...و پرچم خود را در کاخ سفید به اهتزاز در خواهیم آورد."

۱۳۹۳/۵/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...