نسخه چاپی

دیدار ملی‌پوشان بسكتبال ایران با وزیر ورزش

اعضای تیم ملی بسكتبال ایران و مسئولین این فدراسیون با وزیر ورزش و جوانان ملاقات كردند.

به گزارش نما به نقل از «خبرگزاری دانشجو»، بالاخره بعد از مدت ها این فرصت به دست آمد تا با برگزاری این نشست، شخص اول ورزش کشور از نزدیک صحبت های بسکتبالیست ها را بشنود و از مشکلاتشان آگاه شود ، هرچند که محمود گودرزی پیش از این هم در جریان این مشکلات و کمبودها قرار داشت.

در ابتدای این نشست محمود مشحون رییس فدراسیون بسکتبال به گزارش عملکرد این فدراسیون پرداخت. مشحون همچنین از وزیر ورزش و جوانان بابت مصاحبه های اخیر تعدادی از ملی پوشان که انتقادهای نابجایی را در رسانه ها مطرح کرده بودند، دلجویی کرد.

بعد از صحبت های مشحون ، ملی پوشان خودشان را معرفی کردند.

اما در ادامه این نشست گودرزی با تشکر از اعضای تیم ملی بسکتبال بابت پیروزی های اخیر این تیم در میادین مختلف به بزرگترین مشکل جامعه بسکتبال در خصوص نداشتن سالن اختصاصی اشاره کرد و گفت: یک زمین بزرگ تنیس در تهران وجود دارد که در یکی دو سال گذشته فقط شاهد برگزاری چند کنسرت موسیقی بوده است. از همین رو تصمیم گرفتیم این زمین زیبا را مسقف کنیم تا سالن اختصاصی بسکتبالیست ها شود.

گودرزی در ادامه گفت: با تحقیقی که داشتیم متوجه شدیم رقمی در حدود 10 میلیارد تومان لازم است تا زمین روباز تنیس را به سالن بسکتبال تبدیل کنیم . 6 ماه است که برای این مهم تلاش می کنیم اما متاسفانه هنوز اعتبارات آن به ما داده نشده است.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه بسکتبال یک رشته جامع و کامل ورزشی است و در آن فاکتورهای سرعت ، قدرت ، چابکی حرف اول را می زند از ملی پوشان خواست تا باز هم به تلاش خود ادامه دهند و مطمئن باشند وزارت ورزش و جوانان به تمامی رشته ها به یک چشم نگاه می کند.

گودرزی گفت: تا به حال چندین رقابت بسکتبال داخلی را از نزدیک دیده ام و واقعا از این رشته ورزشی لذت می برم. تمام سعی ما بر این است که پیش از اعزام کاروان به اینچئون از تمامی ورزشکارانی که در سال های گذشته بابت پاداش هایشان از وزارت ورزش و جوانان طلبکار هستند را مورد حمایت خود قرار دهیم و در مراسمی از آنها تجلیل کنیم.

در پایان این جلسه که در دل خود صحبت های فنی بسیاری نیز داشت وزیر ورزش و جوانان با ملی پوشان عکس یادگاری گرفت و پاداش های ملی پوشان نیز به آنان تقدیم شد.

۱۳۹۳/۵/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...