نسخه چاپی

حداقل رقم واگذاری استقلال و پرسپولیس اعلام شد

به گزارش نما به نقل از فیفا دی، حسن زمانی درباره حکمی که از سوی مجلس برایش صادر شده است گفت: تاکید مجلس بر روی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس است و از سوی کمیسیون اصل 90 مجلس، مسئولیت کارگروه نظارت بر خصوصی سازی سرخ‌آبی ها به من واگذار شد، انشاءالله خصوصی‌سازی این دو تیم هرچه سریع‌تر انجام شود، تلاش ما بر این است که تا پایان امسال این اتفاق رخ دهد.

وی درباره تکلیف بدهی‌های این دو تیم عنوان کرد: درست است که پرسپولیس و استقلال بدهی دارند اما آنها دارایی‌هایی هم دارند که اگر تبدیل و محاسبه شوند، رقم‌شان بیش از بدهی‌ها می‌شود، از سویی دیگر نام این دو تیم یک برند است که خودش دارایی بزرگی محسوب می‌شود.

این نماینده مجلس درباره نحوه واگذاری این دو تیم گفت: طبق قانون‌ مصوب، از طریق مزایده این دو تیم واگذار می‌شوند.

او در پاسخ به این سوال که پورمحمدی مدعی شده که تا یک ماه دیگر استقلال و پرسپولیس واگذار می‌شوند، بیان کرد: ما که خوشحال می‌شویم این اتفاق بیافتد، حتی اگر موفق شویم تا آخر سال هم این کار را بکنیم از همه از جمله ایشان تشکر می‌کنیم. من به شخصه روی استقلال و پرسپولیش اشراف دارم و با برنامه‌ای که ریخته شده، فکر می‌کنم تا پایان امسال این اتفاق رخ می‌دهد.
رقم واگذاری استقلال و پرسپولیس

زمانی در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد در صورت خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس، بازهم وزارت ورزش چند عضو هیات مدیره را انتخاب می‌کند، بیان کرد:

اگر این باشگاه‌ها خصوصی شوند، وزارت خانه به هیچ‌وجه حق دخالت در هیات مدیره آنها را ندارد، کسی که سرمایه گذاری می‌کند، خودش باید اختیار عمل مدیریت باشگاه را داشته باشد، در حال حاضر سازمان خصوصی سازی طبق برنامه پیش می‌رود و قرار است که آنها رقم مزایده را اعلام کنند، من فکر می‌کنم که حداقل رقم برای پایه مزایده با 100 میلیارد تومان آغاز شود.

۱۳۹۳/۶/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...