نسخه چاپی

آقای فرزین! افتخار كردن به یك "سگ" شایسته شما نیست

ما كاری به عقاید شخصیِ فرزاد فرزین و دیگر شخصیت‌ها نداریم اما لزومی به انتشار فیلمی از سگ شخصی یك خواننده نمی‌بینیم؛ به راستی افرادی در این سطح شهرت باید بدانند كه این شهرت برای آن‌ها مسئولیت می‌آورد و حال كه مشهور شده‌اند به آن‌ها به چشم الگوهایی نگاه می‌شود و متاسفانه هنجارشكنی این الگوها به هنجار شكنی‌های اجتماعی مشروعیت می‌بخشد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو؛ به تازگی فرزاد فرزین که یکی از هنرمندان و خوانندگان کشور است و از شهرت بالایی نیز بهره می‌برد در صفحه شخصی خود، در اینستاگرام به انتشار فیلمی عجیب و زشت پرداخته است.

در این فیلم که به دلیل رعایت جانب اخلاق، از انتشار آن معذوریم، سگی تزئینی نمایش داده می‌شود که با کفش‌هایی خاص در حال راه رفتن است. سگی که از محتوای فیلم به سادگی می‌توان فهمید که برای شخص آقای فرزین است.

جالب‌تر تیتری است که این خواننده برای این فیلم برگزیده! «راه رفتن آقا میکی با کفش‌های جدیدش»!

ما البته علاقه‌ای به سرک کشیدن در زندگی شخصی آقای فرزین و هیچ هنرمند دیگری نداریم اما باید از این خواننده بپرسیم که آیا نمی‌دانند در حال حاضر الگوی بسیاری از جوانان این جامعه هستند. آیا چنین افرادی نباید در قبال جامعه خود احساس مسئولیت کنند؟ آیا فردی مثل فرزاد فرزین تا این حد از جامعه خود دور شده است که نمی‌داند نگه داشتن یک سگ در منزل خلاف شئونات خانواده‌های ایرانی است؟ آیا امثال فرزاد فرزین، تا این حد با عقاید هموطنان خود ناآشنا هستند که خبری از نجاست سگ‌ها ندارند؟

ما کاری به عقاید شخصیِ فرزاد فرزین و دیگر شخصیت‌ها نداریم اما لزومی به انتشار فیلمی از سگ شخصی یک خواننده نمی‌بینیم. به راستی افرادی در این سطح شهرت باید بدانند که این شهرت برای آن‌ها مسئولیت می‌آورد و حال که مشهور شده‌اند به آن‌ها به چشم الگوهایی نگاه می‌شود و متاسفانه هنجارشکنی این الگوها به هنجار شکنی‌های اجتماعی مشروعیت می‌بخشد.

آقای فرزین! شما و امثال شما، با کفش‌های "آقای میکی" فرهنگ ایران را به کدام سو می‌برید؟

۱۳۹۳/۶/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...