نسخه چاپی

حجت الاسلام رهبر در گفتگو با نما:

مردم دیگر به سراغ جریانات انحرافی نمی روند

عکس خبري -مردم ديگر به سراغ جريانات انحرافي نمي روند

حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی رهبر گفت: بعد از درك انحراف این امیدواری می‌رود كه مردم دیگر به سمت جریاناتی از این دست نخواهد رفت.

امام جمعه موقت اصفهان در گفتگو با نما اظهار داشت: ایدئولوژی و حاکمیت اسلام تفکر غالب بر کشور ما است و معنای اصولگرایی باور این حاکمیت به انضمام پذیرش اصل ولایت فقیه، ارزش‌ها و آرمان‌های نظام و مضاف بر آن قبول اصل استکبار ستیزی است این جریان که ما آن را به عنوان اصولگرایان می‌شناسیم با درک این مهم باید با خلوص نیت، متانت و استراتژی راهبردی از هم اکنون در صحنه انتخابات اعم از مجلس و خبرگان در سال آینده باشد.

نماینده دوره های هفتم و هشتمین مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری به اینکه مردم با تجربه گذشته به سمت جریانات انحرافی نخواهد رفت؛ یادآور شد: آنچه مهم است این است که نخبگان، اندیشمندان و سیاسیون ما از تجارب گذشته یکدیگر بهره ببرند و با این تجارب برای تحکیم نظام از نظر مجلس، خبرگان و دولت آتی اقدامات لازم برای رسیدن به یک وحدت مهم را انجام دهند.

رئیس فراکسیون روحانیون مجلس هشتم با تقدیر از اقداماتی که در این زمینه صورت گرفته، وحدت را حاصل گذشت دانست و خاطر نشان کرد: به ویژه در این جریان باید از منیت‌ها و سهم خواهی‌های شخصی و جریانی چشم پوشید تا این وحدت محکمتر از گذشته ایجاد شود.

رهبر تصریح کرد: ایجاد این تفکر که انقلاب از آن همگان است و همه باید در مسیر اعتلا و پیشبرد اهداف نظام گام برداریم می‌تواند آینده انقلاب را تضمین کند. لذا در شرایط کنونی ضرورت اقتضا می‌کند تا همه اصولگرایان حول محوری واحد تجمیع شوند و در انتخابات آینده کشور نقش آفرینی کنند.

۱۳۹۳/۶/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...