نسخه چاپی

صعود ایران در چه صورت امكان پذیر است؟

تیم ملی والیبال ایران برای افزایش احتمال صعود به مرحله نیمه نهایی قهرمانی جهان به یك پیروزی ۳ بر صفر مقابل فرانسه و با اختلاف 18 امتیاز احتیاج دارد.

به گزارش نما، شکست 3 بر صفر تیم ملی والیبال ایران مقابل آلمان در مرحله سوم مسابقات قهرمانی جهان، تمام حساب و کتاب‌ها را به هم زد و شرایط بسیار بدی را پیش روی شاگردان کواچ قرار داد.

تیم ملی ایران در صورت پیروزی 3 بر صفر مقابل فرانسه در بازی امروز، می‌تواند به صعود تا حدودی امیدوار باشد ولی حتی اگر یک ست را به حریف واگذار کند، شانس خود را برای رسیدن مرحله نیمه نهایی از دست خواهد داد. جالب اینکه اگر تیم ایران در 3 ست متوالی موفق به شکست فرانسه شود آنکاه دراین گروه 3 تیم 3 امتیازی و جود دارند که یک بازی خود را 3 بر صفر برده و بازی دیگر خود را 3 بر صفر باخته‌اند. در نتیجه امتیاز شماری تکلیف تیم‌های صعود کننده به نیمه نهایی را مشخص می‌کند.

به گزارش مشرق، اگر تیم ایران موفق شود با اختلاف 18 امتیاز فرانسه را شکست دهد (با نتیجه 3 بر صفر) آنگاه به عنوان تیم دوم صعود خواهد کرد. اگر با اختلاف 26 امتیاز پیروز شود به خاطر معدل امتیازی بهتر نسبت به آلمان به عنوان صدر نشین صعود خواهد کرد.

۱۳۹۳/۶/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...