سید جلال حسینی در گفتگو با نما:

در هر سه جام فصل بعد مدعی هستیم

عکس خبري -در هر سه جام فصل بعد مدعي هستيم

دل طارمی از ابتدا با پرسپولیس بود و بعد از رفتن به تركیه دوباره بازگشت. مهدی بازیكن خوب و آینده داری است و بدون شك این فصل هم می تواند خیلی خوب برای ما گل بزند. پرسپولیس در هر سه جام فصل بعد مدعی خواهد بود.

گفتگو : علیرضا حاجی میرزابابا- با وجود بحث‌هایی که پیرامون عدم تمایل برانکو نسبت به جذب سیدجلال حسینی در دوفصل اخیر به گوش می‌رسید عاقبت او بعد از علیرضا بیرانوند دومین صید پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات لقب گرفت و دراردوی اوکراین توسط برانکو به عنوان کاپیتان پرسپولیس در این فصل انتخاب شد تا‌مشخص شود او یکی از مهره‌های اصلی پرسپولیس در فصل جدید رقابت‌ها خواهد بود. با خروج بنگر از تیم قرمز پایتخت به نظر می رسد مرد شماره یک دفاع سرخ ها کسی نیست جز سید جلال.



 شرایط پرسپولیس در این روزها خیلی خوب به نظر می رسد؟
 برانکو توانست اسکلت اصلی تیم فصل گذشته را حفظ و بازیکنان با تجربه و جوان جدیدی را جذب کند که بدون شک این ترکیب می تواند تیم خوبی را بسازد، در‌حال حاضر تنها چیزی که پرسپولیس به آن نیاز دارد حمایت هواداران است. سال سختی را پیش رو داریم. باید در سه جام بجنگیم. البته بازی‌ها همیشه برای پرسپولیس سخت است چون همه روی آن حساس هستند و می‌خواهند نتیجه بگیرند. انتظارات هم زیاد است. حالا امسال سخت‌تر از سال‌های گذشته هم شده است. در این مدت تمرینات فشرده‌ای انجام داده‌ایم و به این تمرینات پرفشار نیاز داشتیم. تیم جوان است و باید شرایط بدنی خوبی داشته باشیم تا از پس فشار مسابقات بر بیاییم. بچه‌ها الان در شرایط فوق‌العاده‌ای قرار دارند.


 سطح اردوی اوکران در چه حدی بود؟
 اردو در سطح بسیار خوبی برگزار شد و 16 جلسه تمرین کاملا مفید به اضافه 4 بازی دوستانه در این اردو داشتیم و نهایت استفاده را از امکانات خوب آنجا بردیم.تمرینات بسیار سنگین و فشرده‌ای را در اوکراین انجام دادیم و 4 بازی دوستانه هم داشتیم که بسیار مفید بود. کادرفنی به خوبی توانست بازیکنان را در شرایط سخت محک بزند و نفرات تازه‌ وارد تیم هم به نوعی با تفکرات برانکو آشنا شدند.
 
مصدومیت باعث شد که نتوانی تمرینات بدنسازی خوبی را پشت‌سر بگذاری؟

مصدومیت من جدی نبود که به خاطرش نتوانم تمرین کنم. فقط درد جزیی در پشت پایم داشتم که برانکو هم متوجه شد و خواست تمرینات پرفشار انجام ندهم و در بازی‌های دوستانه هم به میدان نروم. با این حال من سعی کردم تمرینات خود را انجام دهم تا از نظر بدنی عقب نیفتم که خداراشکر این اتفاق رخ نداد و شرایطم خوب است.
 
 البته در بازی های دوستانه هم نتوانستی با دیگر مدافعان تیم بازی کرده و هماهنگ شوی؟
 این اردو فرصت خیلی خوبی بود که با بازیکنان جدید هماهنگ شویم. به هر صورت من، گولچ، انصاری، ربیع‌خواه، ماهینی و محرمی نفراتی هستیم که در خط دفاع در کنار یکدیگر بازی نکرده‌ایم و طبیعی است که نیاز به هماهنگی داشته باشیم. در این اردو فقط من و ماهینی نتوانستیم در بازی‌های دوستانه بازی کنیم اما در تمرینات آینده و بازی‌های دوستانه‌ای که انجام خواهیم داد به هماهنگی نسبی برای شروع فصل خواهیم رسید
 
 فکر می کنی خط دفاع پرسپولیس بتواند ضعف فصل گذشته این تیم را بپوشاند؟

پرسپولیس در این فصل تغییرات اساسی در خط دفاعی‌اش داشته و تقریبا به غیر از محمد انصاری تمامی بازیکنان این خط تازه به پرسپولیس آمده‌اند و این تیم می تواند چالش بزرگ این تیم در فصل جدید باشد.
 
 آیا انصاری و ربیع‌خواه می‌توانند زوج خوبی برای او در خط دفاع باشند؟
 انصاری بازیکن خوب و زحمت‌کشی است و در زمین مسابقه احساس مسئولیت می‌کند. ربیع‌خواه نیز در خط دفاع عملکرد خوبی داشته و او هم بازیکنی دونده و مسئولیت‌پذیر است. گولچ و حامد آقایی جوان هم بازیکنان خوبی هستند.


 با بازگشت طارمی و جذب مهاجم اوکراینی به نظر پرسپولیس در هیچ پستی مشکلی نخواهد داشت؟

همینطور است. دل طارمی از ابتدا با پرسپولیس بود و بعد از رفتن به ترکیه دوباره بازگشت. مهدی بازیکن خوب و آینده داری است و بدون شک این فصل هم می تواند خیلی خوب برای ما گل بزند. پرسپولیس در هر سه جام فصل بعد مدعی خواهد بود.


 جواد نکونام هم که از فوتبال خداحافظی کرد؟

نکونام دوران بازیگری کاملا موفقی داشت و همواره از نظر فنی و اخلاقی جزو بهترین‌های آسیا بود. شایستگی‌های نکونام بر هیچ‌کس پوشیده نیست و امیدوارم از این به بعد بتوانیم از تجربیات او به بهترین شکل استفاده کنیم. آرزو می‌کنم نکونام در دوران مربیگری همانند بازیگری‌اش موفق باشد.


 جایی گفته بودی که از آمدن به پرسپولیس خیلی خوشحالی، درست است؟

این برایم افتخاری است که بار دیگر پیراهن این تیم را بر تن کرده ام و امیدوارم شرایط در فصل آینده به گونه ای پیش برود که نتیجه لازم را کسب کنیم و موفقیت را برای هواداران به ارمغان بیاوریم. پرسپولیس فصل گذشته با بدشانسی از عنوانی که شایسته آن بود بازماند و مطمئنم در این فصل در کنار هواداران و حمایت های آنها می توانیم روزهای خوبی را رقم بزنیم.


چرا فصل قبل که بنگر در پرسپولیس بودی به این تیم اضافه نشدی؟
 وقتی از قطر برگشتم منتظر پرسپولیس بودم. صحبت هایی هم در این باره شد اما شرایط آنطور که باید برای همکاری مهیا نبود و قسمت نشد در لیگ قبل با پیراهن پرسپولیس حضور داشته باشم. در این فصل صحبت هایی خوبی انجام دادیم و من هم بدون هیچ شرطی پیشنهاد پرسپولیس را پذیرفتم و اکنون خوشحالم که در این تیم و در کنار هوادارانی که همیشه به من لطف داشتند حضور دارم و می خواهم اگر قسمت شد با پیراهن پرسپولیس خداحافظی کنم.

۱۳۹۵/۵/۰۱

اخبار مرتبط