توقیف پژو پارس با 80 میلیون ریال خلافی

رئیس پلیس راه شرق استان تهران از توقیف یك دستگاه پژو پارس با خلافی 80میلیون و 950 هزار ریال در آزادراه "تهران - پردیس" خبر داد.

به گزارش نما به نقل از میزان، سرهنگ سیاوش محبی گفت: در راستای اجرای طرح های ضربتی برخورد با تخلفات رانندگی، مأموران پلیس راه یك دستگاه خودروی سواری پژو پارس را با توجه به تخلفات متعدد راهنمایی و رانندگی در آزادراه "تهران - پردیس" متوقف و نسبت به بررسی مدارک و استعلام وضعیت خودرو اقدام کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با بررسی و استعلام سوابق آن مشخص شد که این خودرو دارای 162 فقره تخلف به مبلغ 80 میلیون و 950 هزار ریال است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران در پایان به ماده قانونی توقیف خودروهای با خلافی بیش از یک میلیون تومان اشاره و بیان کرد: در راستای اجرای بند هشت قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی در صورتی كه مبلغ جریمه خودرویی به 10 میلیون ریال برسد پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالك خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت یك ماه از تاریخ ابلاغ، مالك خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نكند، دستور توقیف خودرو صادر و از تردد آن جلوگیری خواهد شد.

۱۳۹۵/۱۰/۲۲

اخبار مرتبط