محمد رضا ملكشاهی راد در گفتگو با نما:

فرانسه قابل اعتماد نیست/قراردادهای محرمانه ی دولت خیانت به ملت است

عکس خبري -فرانسه قابل اعتماد نيست/قراردادهاي محرمانه ي دولت خيانت به ملت است

عضو شورا مركزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت:فرانسه در زمان تحریم ها به كشورمان پشت كرد اما در حال حاضر شاهد هستیم كه دولت بصورت محرمانه با آنها قرار داد منعقد كرده است با قراردادهای محرمانه دولت به ملت خیانت می كند.


محمد رضا ملکشاهی راد، عضوکمیسیون عمران و نماینده مردم لرستان در خانه ملت، در گفتگو با خبرنگار نما، با اشاره به قرارداد وزارت صنعت و معدن با پژو فرانسه، گفت: نمایندگان و مردم از وزیر صنعت در بخش عمده مسائل به ویژه صنعت خودرو گله مند هستند.
وی در ادامه با تأکید بر این مطلب که صنعت خودرو در ضعیف ترین نقطه خود قرار دارد، اظهار داشت: امروز تولیدات انحصاری ترین صنایع خودرویی کشورمان به مردم قالب می شود و بخش عمده مرگ و میر هایی که در کشور شاهد هستیم مربوط به ایمن نبودن خودروهای د اخل کشورمان است و در این زمینه بسیاری از مسئولین نمایندگان فریاد بر می آورند اما متاسفانه گوشی برای شنیدن فریادها در کشور وجود ندارد.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در ادامه به پشت کردن فرانسه در زمان تحریم به ایران اشاره کرد و اذعان داشت: فرانسه در زمان تحریم ها به کشورمان پشت کرد اما در حال حاضر شاهد هستیم که دولت بصورت محرمانه با آنها قرار داد منعقد کرده است با قراردادهای محرمانه دولت به ملت خیانت می کند.
ملکشاهی راد با بیان این مطلب که نمایندگان اطلاعات دقیق و جامعی از از مفاد قرار دادهای بین المللی دولت با شرکت ها و نهادهای بین المللی ندارد و نمی دانند که آیا قرار دادها به نفع ملت است یا خیر گفت: ضرورت دارد تا صنعت ساخت اتومیبل را در کشور وسعت دهیم و دولت در جهت وسعت بخشیدن به صنعت خودرو اقدامات وسیع تری را انجام دهد تا حداقل این صنعت کشورمان را به کشور های آسیایی نزدیک کنیم.
نماینده مردم لرستان تصریح کرد: متاسفانه وضعیت کنونی که مسئولین برای صنعت خودرو در نظر گرفته اند این صنعت را زنده نمی کند.
وی با تأکید بر این مطلب که فرانسه هیچ زمان قابل اعتماد نیست، گفت: فرانسه بیشتر از سایر کشورها اسرائیل را حمایت می کند.
نماینده مردم لرستان در خانه ملت بیان کرد: کشور فرانسه تنها به منافع خود در کشور ایران توجه می کنند چرا که فرانسه به دنبال رفع بیکاری داخلی کشورش است سرمایه گذاران به دنبال منافع بیشتر خود در ایران هستند و برای آنها مهم نیست که چه بلایی قرار است بر سر ملت ایران بیاید.

۱۳۹۵/۱۱/۲۶

اخبار مرتبط