آغاز افتتاحیه رقابت های جام جهانی كشتی آزاد

مراسم افتتاحیه رقابت های جام جهانی كرمانشاه در سالن امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، رقابت های جام جهانی کشتی آزاد از صبح امروز در سالن 6 هزار نفری امام خمینی (ره) کرمانشاه آغاز شده است که عصر امروز به صورت رسمی افتتاح شد.

* در این مراسم مرشدان با ضرب خود به مدیحه سرایی پرداختند و 50 باستانی کار حاضر نیز به انجام حرکات نمایشی و باستانی پرداختند.

* ظرفیت سالن از مدت ها قبل از آغاز مراسم افتتاحیه تکمیل شده بود و بسیاری از علاقمندان موفق به حضور در سالن مسابقات نشدند. تعداد زیادی از حاضران هم در راهروها نشسته اند یا اینکه به صورت ایستاده نظاره گر رقابت ها هستند به طوری که در سالن جای سوزن انداختن نیست.

* مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان هم در سالن مسابقات حضور پیدا کرد و در کنار پیشکسوتان کشتی نظاره گر مسابقات شد. رازانی استاندار کرمانشاه نیز در کنار وزیر ورزش نشسته است.

تماشاگران با تشویق ایسلندی حال و هوای متفاوتی به برگزاری مراسم افتتاحیه داده بودند.

از برترین مربیان سارنده و نفرات برتر کشتی آلیش و گراپلینگ بانوان با حضور وزیر ورزش، استاندار کرمانشاه، و تئودروس، نماینده اتحادیه جهانی کشتی و نایب رئیس بانوان فدراسیون کشتی تقدیر شد.

همچنین از خانواده شهید ریزه وندی، قهرمان اسبق کشتی کشور، با حضور خواهر این شهید تقدیر و لوح یادبودی اهدا شد. خواهر شهید ریزه وندی با عکس این شهید روی تشک مسابقات حضور پیدا کرد.

۱۳۹۵/۱۱/۲۸

اخبار مرتبط