قول‌ها عملی نشود، اوضاع پیچیده می‌شود

مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: عوامل باشگاه به دنبال این هستند كه قول‌ها عملی شود اما اگر این اتفاق نیفتد اوضاع خیلی پیچیده خواهد شد.

به گزارش نما ، محمد قاضی در گفت‌وگو با میزان، درخصوص وضعیت تیم فوتبال نفت تهران در آستانه بازی با ماشین‌سازی اظهار داشت: بعد از چند هفته ناکامی در لیگ برتر، پیروزی مقابل پیکان یک شروع خوب برای نفت تهران بود تا بتوانیم کار را با قدرت پیش ببریم. برد خوبی بود و باعث شد تیم از نظر روحی و روانی برای بازی با ماشین سازی در شرایط خوبی قرار بگیرد. امیدوارم این مسئله در کنار بهبود یافتن اوضاع مالی منجر به ادامه روند خوب تیم شود.

وی درباره مشکلات مالی تیم و اینکه آیا قرار است تا آخر ماه جاری 20 درصد و تا پایان ماه بعدی 20 درصد دیگر از مبلغ قراردادهای بازیکنان پرداخت شود، گفت: در آخرين جلسه‌اي که با مدیرعامل باشگاه داشتیم قرار شد تا آخر این ماه 20 درصد و تا پايان سال هم 20 درصد دیگر پرداخت شود تا مجموع پرداختی‌ها به 80 درصد برسد که این مسئله می‌تواند به بالا بردن سطح روحی و روانی تیم بسیار کمک کند.

مهاجم تیم فوتبال نفت تهران تصریح کرد: به هرحال همه عوامل باشگاه به دنبال این هستند که قول‌ها عملی شود اما اگر این اتفاق نیفتد اوضاع خیلی پیچیده خواهد شد. نفت تهران واقعاً تیم خوبی است که به راحتی می‌تواند با کادرفنی و بازیکنان خوبی که در اختیار دارد با قهرمانی در جام حذفی، آسیایی شود. ما توانستیم از سد تیم‌های قدرتمندی مثل استقلال و سپاهان عبور كرده و به این مرحله برسیم. قهرمانی حذفی در مشت ماست و امیدوارم شرایط طوری رقم نخورد که به راحتی آن را از دست بدهیم.

قاضی در مورد اینکه برد استقلال در دربی 84 به ضرر نفت تهران تمام شد و آیا هنوز امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان با این شرایط هستید، گفت: بازی دشواری مقابل ماشین سازی در تبریز داریم که ساعت بازی ما که در سرمای شدید این شهر است، کار را به شدت سخت خواهد کرد. با تمام قدرت به میدان می‌رویم چون 3 امتیاز مهمی را باید به خانه ببریم. روند صعودی خوبی داريم و مطمئناً با تمرکز بالا می‌توانیم بازهم کار را در ادامه لیگ برای کسب سهمیه با قدرت پیش ببریم.

وی در پایان، درباره اضافه شدن سجاد شهباززاده به این تیم، اظهار داشت: «سجاد» بازیکن بسیار خوبی است که قطعاً حضورش با توجه به نیاز باشگاه و تصمیمات «علی آقا» (دایی) بوده و ان‌شاءالله با حضورش در نفت بتواند هم به ما و هم خودش کمک کند و در مسیر خوبی قرار بگیرد.

۱۳۹۵/۱۱/۲۹

اخبار مرتبط