زبان تهدید در ملت ایران هیچ تاثیری ندارد

امام جمعه موقت رشت گفت: دشمنان بدانند زبان تهدید در ملت ایران تاثیر ندارد و باید با زبان تكریم با مردم صحبت كنند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام احمد عبدالله‌زاده پاشاکی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تأکید بر ضرورت رعایت تقوا گفت: تقوا مانع از آلودگی انسان به گناه می‌شود.

وی با بیان اینکه انسان متقی با متقیان نشست و برخاست دارند و علی(ع) امام متقیان است، افزود: ائمه و اهل بیت(ع) جزو صادقین هستند و وظیفه داریم نسبت به فاطمه(س) دین خود را ادا کنیم.

خطیب موقت رشت فاطمه (س) را در عبادت اسوه خواند و گفت: امام زمان(عج) فرمود مادرم فاطمه(س) برای من اسوه و الگو است و امامان حسن و حسین(ع) گوهر دریای علی(ع) و فاطمه (س) هستند و جایگاه پیامبر (ص) بین این دو دریا بوده و خداوند در قرآن سوره کوثر را نازل کرده است.

وی حجاب و عفاف را نیاز جامعه امروز دانست و افزود: زمانی رضاخان ملعون چادر را از سر بانوان می‌کشید و عده‌ای برای حفظ حجاب خود خانه‌نشین شدند.

عبدالله‌زاده پاشاکی با اشاره به اینکه امام(ره) و مقام معظم رهبری اعتقاد دارند حفظ نظام اوجب واجبات است، گفت: باید از تمام ملت ایران تشکر ویژه داشته باشیم، درود خدا بر این مردم که در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در راهپیمایی شرکت کردند و پاسخ یاوه‌گویی رئیس جمهور تازه‌کار آمریکا را دادند، مسؤولان باید قدر این مردم را بدانند.

وی حضور مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن را نمایش گسست‌ناپذیری ملت با انقلاب اسلامی ذکر کرد و اظهار کرد: مردم هر موقع مشاهده کنند آرمان‌های جمهوری اسلامی در خطر است به میدان می‌آیند و دشمنان بدانند زبان تهدید در ملت ایران تاثیر ندارد و باید با زبان تکریم با مردم صحبت کنند.

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه به تعبیر امام راحل آمریکا شیطان بزرگ است، افزود: مقام معظم رهبری از حضور ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کردند و فرمودند این راهپیمایی برای حفظ نظام است و به معنای گله نداشتن مردم نیست‌ و مردم از رکود و مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان خود ناراضی هستند.

وی گفت: مسؤولان در پایان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل عملکرد خود را گزارش کنند زیرا برای مردم دلگرمی ایجاد می‌کند و اگر کسی ناراضی باشد دلیل آن را متوجه می‌شود.

عبدالله‌زاده پاشاکی درباره آشتی ملی مقام معظم رهبری فرمود مردم ما با هم قهر نیستند، خاطرنشان کرد: ما با فتنه گران سال ۸۸ آشتی نمی‌کنیم و این آشتی ذلت است و کسانی که بخواهند نسبت به ارزش‌ها توهین کنند در مقابل آنها می‌ایستیم بنابراین سفارش می‌کنم به ویژه نسل جوان رهنمودهای رهبری را عمل کنند و در تاریخ اسلام مردم هر جا از ولایت عقب ماندند سیلی خوردند.

۱۳۹۵/۱۱/۲۹

اخبار مرتبط