شمس الله شریعت نژاد در گفتگو با نما:

سال 96 سال شفافیت و روشنایی است

عکس خبري -سال 96 سال شفافيت و روشنايي است

عضو كمیسیون كشاورزی آب و منابع طبیعی گفت: دوست دارم از دست مقام معظم رهبری عیدی بگیرم.

شمس الله شریعت نژاد، عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی و نماینده مردم تنکابن عباس آباد و رامسر در خانه ملت در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری نما، در رابطه با سفرش در تعطیلات سال 1396، گفت: در تعطیلات عید باستانی نوروز همچون سال های گذشته جایی نمی روم و در خدمت مردم حوزه انتخابیه خود خواهم ماند.
وی در ادامه در مورد این که اولین عیدی را به چه افرادی یا فردی می دهد، اظهار داشت: اگر بخواهم اولین عیدی سال جدید را بدهم عیدی را به مسئولان دفاتر خود می دهم چراکه در طول سال اگر بخواهم پاسخگوی مردم باشم آنها نیز در دفاتر فعال و پاسخگوی مردم هستند و با مردم حوزه انتخابیه ام می خندند و شادی می کنند و زمانی که آنها در اندوه هستند اشک می ریزند.
شریعت نژاد تصریح کرد: بخش عمده فعالیت مسئولین دفاتر نمایندگی ام برای رضای خدا است از این رو وظیفه خود می دانم که اگر بخواهم عیدی را به کسی بدهم به این افراد بدهم.
عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی، در ادامه در مورد این که دوست دارد اولین عیدی را از چه فردی بگیرد، تصریح کرد: دوست دارم از دست مقام معظم رهبری عیدی بگیرم.
نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی در رابطه با این که دوست دارد از مقام معظم رهبری چه چیزی را به عنوان عیدی بگیرند، گفت: هر چه را که مقام معظم رهبری به عنوان عیدی بدهند نیکو است.
شریعت نژاد رنگ سال 96 را رنگ سفید دانست و گفت: معتقدم سال آینده سال شفافیت و روشنایی است و هر دولتی که بخواهد در سال آینده بر سر کار بیاید با توجه به تصویب برنامه ششم و فضایی که برای دولت ایجاد شده است دولت می تواند با مانوری که در حوزه اقتصادی انجام دهد سطح اقتصاد مردم را ارتقاء دهد.
وی سال آینده را بهتر از سال جاری برشمرود و اذعان داشت: از لحاظ اقتصادی به نظرم سال آینده وضعیت مشخص تری خواهیم داشت اما سال جاری برای اقتصاد سالی توأم با دغدغه همراه بود.
شریعت نژاد بهترین اتفاق را پیروزی در انتخابات و اعتماد مردم به خودش برشمرد و گفت: بهترین اتفاق در سال 95 برای من این بود که توانستم در جمع مردم فهیم حوزه انتخابیه خود باشم.

۱۳۹۵/۱۲/۲۹

اخبار مرتبط