رضایی كوچی به نما خبر داد:

اعضای كمیسیون عمران به استان های آذربایجان شرقی و غربی و كردستان سفر می كنند

عکس خبري -اعضاي کميسيون عمران به استان هاي آذربايجان شرقي و غربي و کردستان سفر مي کنند

محمد رضا رضایی كوچی، رئیس كمیسیون عمران و نماینده مردم جهرم در خانه ملت در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری نما از حضور دو كمیته از اعضای كمیسیون عمران مجلس در شهرهای سیل زده خبر داد

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: با حضور در مناطق سیل زده در نظر داریم محمد رضا رضایی کوچی، رئیس کمیسیون عمران و نماینده مردم جهرم در خانه ملت در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری نما از حضور دو کمیته از اعضای کمیسیون عمران مجلس در شهرهای سیل زده خبر داد و گفت: این دو کمیته کمیسیون عمران در جهت بازدید از شهرهای سیل زده فردا به استان های آذربایجان شرقی غربی و کردستان سفر خواهند کرد.

وی در ادامه افزود: اعضای کمیسیون عمران در سفر به آذربایجان شرقی و غربی و کردستان با مسئولان اجرایی استان در جهت علل و عواملی که باعث وقوع سیل در این استان شده است گفتگو هایی را انجام خواهیم داد .

رئیس کمیسیون عمران بیان داشت: با حضور در مناطق سیل زده در نظر داریم با مسئولین اجرایی استان های اذربایجان شرقی و غربی و کردستان در مورد این که آیا مدیران اجرایی مردم را از وقوع سیلاب آگاه کرده بودند؟ آیا شهرداری ها و ستاد مدیریت بحران نیروی انتظامی کار خود را بدرستی انجام داده اند یاخیر؟ به گفتگو خواهیم پرداخت.

۱۳۹۶/۱/۲۶

اخبار مرتبط