دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گلستان در گفتگو با نما:

در حزب شخصیت‌های ارزشمند و بزرگی همچون میرسلیم وجود دارد

عکس خبري -در حزب شخصيت‌هاي ارزشمند و بزرگي همچون ميرسليم وجود دارد

حزب سال‌هاست كه در فعالیت خود به دنبال نزدیك شدن به جامعه توحیدی است. از نگاه حزب متأسفانه بسیاری از قوانین اجرا نمی‌شود و عدم اجرا و توجه به قانون اساسی باعث ایجاد مشكلات فعلی شده است. حزب با برنامه‌ریزی كه از 15 سال قبل آغاز كرده است، و با شناسایی مدیران لایق اعم از كسانی كه عضو حزب هستند و كسانی كه عضو نیستند، احساس مسئولیت كرده است كه رسیدن به آرمان‌ها را به دوش كشد.حسن این كار این است كه نامزد این حزب با پشتوانه قوی در صورت پیروزی می‌تواند بكار ادامه دهد.

گفتگو: عباس پناهی- در آستانه انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری یکی از نامزدهای ریاست جمهوری که مورد تائید شورای محترم نگهبان قرار گرفت نامزد حزب مؤتلفه اسلامی ، جناب مهندس میرسلیم است و در پی همین فضا کلیه استان‌های کشور ستادهای انتخاباتی حزب مؤتلفه اسلامی در فعالیت‌های تبلیغاتی کوشا هستند ازجمله آن‌ها ، ستاد انتخاباتی استان گلستان است که ریاست این ستاد بر عهده آقای سید حسن سیدی دبیر حزب مؤتلفه استان می‌باشد لذا در همین ارتباط با ایشان به گفتگو نشستیم.

در ابتدا از همه مردم شریف تقاضامندیم که چون گذشته به دعوت مقام معظم رهبری پاسخ گفته و با حضور گسترده خود پای صندوق‌های رأی، پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان انقلاب اسلامی بدهند.
اما درباره مناظرات آنچه در مناظره دوم بیشتر خود را نشان داد این بود که دولت از پاسخ دادن به سئولات طفره می‌رفت و ازآنجاکه پاسخ منطقی برای سؤالات مطروحه نداشت، روی به فرافکنی آورد و تلاش کرد با ایجاد جو رقیب هراسی آرای مردم را جلب کند. جهانگیری در این مناظره اظهار داشت اگر ما باشیم توسعه، عزت بین‌المللی و آرامش می‌آوریم و این‌گونه القا می‌کرد که اگر رقیب حاکم باشد، پیشرفت، سازندگی و عزت و آرامیش وجود ندارد. البته اگر آقای جهانگیری با مبانی امام راحل آشنا بود این‌چنین سخن نمی‌گفت و اگر آشناست نشان می‌دهد که به بیراه می‌رود. کجا در کسب عزت بین‌المللی امام به آمریکا تکیه کرد؟ شما آمریکا را کدخدا می‌دانید. شما با دادن آدرس نادرست دشمن را در مطالباتش تقویت کردید و شما گفتید خزانه خالی است. وقتی وزیر امور خارجه می‌گوید آمریکا با یک بمب ما را نابود می‌کند، یعنی دشمنان بیایید ما توان نداریم، می‌ترسیم، بفرمائید این سیاست‌ها آرامش به ارمغان می‌آورد؟ یا دشمنان را در اجرای نقشه‌هایشان تقویت می‌کند؟ آمریکا و صدام وقتی احساس کردند ما ضعیف هستیم به ما حمله کردند. آن‌وقت شما وقتی در مقابل دشمن به‌حکم آیه قرآن قدرت‌نمایی می‌شود و زاغه‌های موشک برای ایجاد رعب در دل دشمن نشان می‌دهند، شما آن را موجب شکست برجام می‌دانید. ادعای برد بردی که تحقق‌نیافته است. آرامش در مقابل دشمن در سایه اقتدار نظام است نه رقیب هراسی که ظاهراً از مدل اسلام هراسی و ایران هراسی غرب گرفته‌شده است. تعریف مظلومیت هم که در منطق آقایان روشن شد
کارگرانی و هنرمندانی که ماه‌ها حقوق نگرفتند و درآمدهای ناچیز کشاورزان رابطه‌ای با مظلومیت در منطق اصلاحات ندارد.
دختر بیکار وزیر میلیون تومان تجارت کرده است آفرین بر این درک عمیق. اما کارگرانی و هنرمندانی که ماه‌ها حقوق نگرفتند و درآمدهای ناچیز کشاورزان رابطه‌ای با مظلومیت در منطق اصلاحات ندارد.
لذا باید پرسید چرا دولت روحانی هم به منتقدان خود نسبت ناروا می‌دهد و هم از آزادی و انتقاد دم می‌زند؟ چرا قانون اصل هشتم قانون اساسی که درباره امربه‌معروف و نهی از منکر است، را اجرا نمی‌کند؟ چرا رفتار وزرای شما با حقوق شهروندی ناسازگار است؟ چرا دانشمندان هسته‌ای بیکار شده‌اند؟ واقعیت را که نمی‌توان با تکذیب انکار کرد. چرا دستگاه دیپلماسی در مقابل اهانت‌هایی که بر ایرانیان می‌شود موضع قوی ندارد؟ چرا هیئت دولت اعتبارات تحقیقاتی را به زیر 5/0 درصد رساند؟ چرا در دوران دولت اعتدال شاهد دنیاطلبی، رشد حقوق‌های نجومی، اختلاس و فساد هستیم؟
این سؤالاتی بود که آقای میرسلیم مطرح کرد اما بی‌پاسخ ماند.البته سؤالات دو نامزد دیگر جریان خط امام و رهبری نیز بی‌جواب ماند.
 
 در این دوره حزب مؤتلفه اسلامی به‌طور مستقل وارد صحنه انتخابات گردیده است و نامزد معرفی کرده است علت این امر چیست؟

حزب سال‌هاست که در فعالیت خود به دنبال نزدیک شدن به جامعه توحیدی است. از نگاه حزب متأسفانه بسیاری از قوانین اجرا نمی‌شود و عدم اجرا و توجه به قانون اساسی باعث ایجاد مشکلات فعلی شده است. حزب با برنامه‌ریزی که از 15 سال قبل آغاز کرده است، و با شناسایی مدیران لایق اعم از کسانی که عضو حزب هستند و کسانی که عضو نیستند، احساس مسئولیت کرده است که رسیدن به آرمان‌ها را به دوش کشد.حسن این کار این است که نامزد این حزب با پشتوانه قوی در صورت پیروزی می‌تواند بکار ادامه دهد.


چگونه حزب مؤتلفه اسلامی به آقای میرسلیم رسید؟ آیا در حزب شخصیت‌های دیگر نبودند؟

البته در حزب شخصیت‌های ارزشمند و بزرگی وجود دارد. حزب معتقد به کار دسته‌جمعی است و آقای میرسلیم نتیجه نظرات شورای مرکزی حزب و دبیران استان‌هاست. ایشان یکی از شخصیت‌های مؤثر نظام است که برای به نتیجه رساندن طرح‌های انقلاب در سال‌های اخیر زیاد رسانه‌ای نشده. نتیجه فعالیت بی‌سروصدای ایشآن‌که از دوران‌های خاتمی شروع می‌شود اجرای ساخت پروژه موتور ملی است، کاری بزرگ که فریاد پژوی فرانسه را درآورد. لذا عدم شناخت به معنای عدم شایستگی نیست.
ایشان از قبل از انقلاب در نهضت امام خمینی(ره) مبارزه را آغاز و با پذیرش مسئولیت‌هایی از قبیل عضویت در شورای عالی انقلاب فرهنگی، سال رئیس دفتر ریاست جمهوری مقام معظم رهبری و عضویت در شورای تشخیص مصلحت نظام بیش از سال را در کارنامه دارد.
وی همچنین عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه و رئیس این شوراست و دارای فهم دقیق و عمیق از مسائل فرهنگی بر اساس دیدگاه‌های مقام معظم رهبری است. لذا از مردم شریف دعوت می‌کنیم که به سخنانی که رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد ایشان فرمودند فکر کنند. بیاناتی از قبیل "من ایشان را حقیقتاً یک عنصر فرهنگی و فهیم و با اخلاص و اهل کار می‌دانم" ،" این‌جانب از اوایل انقلاب تاکنون دلهره و دغدغه و نگرانی زیادی در مقوله فرهنگ داشته‌ام و آقای میرسلیم با حساسیت‌های این‌جانب در زمینه‌ی مسئله فرهنگی کشور آشنا هستند. وجود ایشان موجب اطمینان و آرامش خاطر می‌شود."

۱۳۹۶/۲/۲۶

اخبار مرتبط