اختلال درتماس تلفنی مشتركان 11مركز مخابراتی

تماس تلفنی مشتركان ۱۱ مركز مخابراتی در تهران به مدت ۳ روز با اختلال مواجه خواهد شد.

به گزارش نما به نقل از مهر، عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابرات اشرفی اصفهانی، شهیدعرب سرخی و شهید لطیفی از روز گذشته آغاز شده است و با اجرای آن به مدت ۳ روز ارتباط مشترکان در این مراکز مخابراتی، با اختلال همراه خواهد بود.

در همین حال امروز نیز، عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابراتی پیام نور، دکتر حسابی و خاورشهر از امروز آغاز و در مراکز مخابرات الغدیر، شهید رجایی، شهید توکلی، شهید لطیفی، کوشک و یوسف آباد قوام از فردا ۲۷ تیرماه آغاز می شود.

با اجرای عملیات کابل برگردان ارتباط تلفنی مشترکین در مرکز مخابرات اشرفی اصفهانی با پیش شماره های ۳۳۰۵ الی ۳۳۱۰ و ۳۳۱۶ الی ۳۳۱۹ در محدوده خیابان های پاسدار گمنام، اتوبان شهید محلاتی، دهم فروردین و صالحی، در مرکز مخابرات شهید عرب سرخی با پیش شماره های ۳۳۳۷ الی ۳۳۳۹ و ۳۳۷۴ الی ۳۳۷۷ در محدوده خیابانهای شهید منتظری، شهید ابراهیم سرلک، بلوار امام حسین ، بلوار دستواره و مصطفی خمینی به مدت ۷۲ ساعت با اختلال همراه است.

در همین حال ارتباط تلفنی مشترکان مرکز مخابرات شهید لطیفی با پیش شماره های ۲۲۹۳ الی ۲۲۹۸، ۲۶۷۵ و ۲۶۹۱ در محدوده خیابانهای شهید موسوی، شمشاد، بهشت و مازندارانی ظرف مدت ۷۲ ساعت اختلال دارد.

با اجرای این عملیات، ارتباط تلفنی مشترکین در مرکز مخابرات پیام نور با پیش شماره های ۴۴۴۰ الی ۴۴۴۹، ۴۴۶۰ الی ۴۴۶۲، ۴۴۸۹، ۴۶۰۴، ۴۴۲۷، ۴۴۲۹ در محدوده خیابان های مخبری، نیایش، شاهین شمالی، ستاری و در مرکز مخابرات دکتر حسابی (مارلیک) با پیش شماره های ۶۵۱۰ الی ۶۵۱۲، ۶۵۱۴ الی ۶۵۱۷، ۶۵۱۹، ۶۵۵۹، ۳۹۶۱ در محدوده این مرکز از امروز به مدت ۷۲ ساعت و در مرکز مخابرات خاورشهر از ساعت ۲ بامداد امشب به مدت ۴ ساعت با اختلال همراه است.

ارتباط تلفنی مشترکان مرکز مخابرات الغدیر با پیش شماره های ۳۳۰۰ الی ۳۳۰۴، ۳۳۶۸ الی ۳۳۷۳، ۳۳۴۳ و ۳۶۶۲ در محدوده خیابان های شهید برادران مالکی، طیب، شهید تاری و ۱۷ شهریور و در مرکز مخابرات شهید رجایی با پیش شماره های ۸۸۸۰ الی ۸۸۸۵، ۸۸۸۹، ۸۸۹۰ الی ۸۸۹۴، ۸۸۳۸، ۸۸۴۹ و ۸۶۰۳ در محدوده خیابان های ولیعصر، صدر، پرستو و سربداران تا ۳ روز آینده مختل خواهد بود.

در مرکز مخابرات شهید توکلی با پیش شماره های ۴۴۵۰ الی ۴۴۵۹ در محدوده خیابان های امام خمینی، ولیعصر، بلوار فاطمه، قائم و شهرک آزادی و در مرکز مخابرات شهید لطیفی با پیش شماره های ۲۲۹۳ الی ۲۲۹۸،۲۶۷۵و ۲۶۹۱ درمحدوده خیابان های مژده، وفامنش وکلانتری، ارتباط تلفنی مشترکان از فردا به مدت۷۲ساعت با اختلال همراه است.

با اجرای عملیات کابل برگردان، ارتباط تلفنی مشترکین در مرکز مخابرات کوشک از ساعت ۱ بامداد فردا به مدت ۵ ساعت و در مرکز مخابرات یوسف آباد قوام از ساعت ۲ بامداد به مدت ۴ ساعت دچار اختلال می شود.

۱۳۹۶/۴/۲۶

اخبار مرتبط