قدیری ابیانه در گفت و گو با نما :

سكوت كشور ها در مقابل كشتار مسلمانان، دولت های مستكبر را گستاخ تر می كند

عکس خبري -سکوت کشور ها در مقابل کشتار مسلمان دولت هاي مستکبر را گستاخ تر مي کند

یك كارشناس عالی مسائل استراتژیك گفت : كشورها مطابق خواسته‌ها و منافع دولت‌هایشان عمل می‌كنند و امروزهر چه در برابر مجامع بین‌المللی سكوت كنند به نفع دولت‌های مستكبر خواهد بود و آنها از این طریق به سركوب و كشتار مسلمانان بی دفاع ادامه خواهد داد .

محمدحسن قدیری ابیانه کارشناس مسائل استراتژیک در گفت‌وگو با نما درباره کشتار مردم مسامان میانمار گفت : سکوت مجامع بین المللی حقوق بشری در مقابل نسل کشی مسلمانان مظلوم میانمار امر دور از انتظاری نیست و نباید تعجب کرد .
وی با اشاره به اینکه مدعیان صلح دوستی در جهان این کشتار را نقض حقوق بشر نمی دانند ، افزود: آنها حرفی در این باره که نمی زنند هیچ بلکه خود نیز در این جنایت شریک هستند.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه سازمان‌های بین المللی متشکل از نمایندگان دولت‌هاست و باید در برابر چنین فجایع و جنایت هایی که از سوی جهان خواران غربی در قبال مسلمانان اتفاق می افتد عکس العمل نشان دهند ، بیان داشت : آنان مطابق خواسته‌ها و منافع دولت‌هایشان عمل می‌کنند و امروزهر چه در برابر مجامع بین‌المللی سکوت کنند به نفع دولت‌های مستکبر خواهد بود و آنها از این طریق به سرکوب و کشتار مسلمانان بی دفاع ادامه خواهد داد .
قدیری ابیانه با بیان اینکه امروز عده‌ای جنایتکار به عنوان ایجاد امنیت در مناطق مختلف جهان دست به کشتار مردم بی دفاع زده و خود از جنایت کاران حمایت می‌کنند، اظهار داشت : امروز عربستان جنایتکار به عنوان رییس شورای حقوق بشر سازمان ملل نه تنها از حقوق مردم جهان دفاع نمی‌کند بلکه خود از متعرضان به حقوق آنان و حامیان جنایتکاران جهان آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل است.
وی با اشاره به اینکه سازمان‌ها و نهادهای بین المللی باید سران میانمار را مجازات کنند، اذعان داشت : فشار بر سازمان‌های بین المللی برای محاکمه سران میانمار از سوی مردم جهان یک اصل غیر قابل انکار است و این امر باید با تبلیغات جهانی و حرکت همه ی کشورهای مسلمان به جریان درآید و تاثیر مطلوبی خود را بگذارد.
کارشناس مسائل استراتژیک در پایان خاطرنشان کرد: به نظر می رسد علما، نخبگان، مسلمانان و به ویژه رسانه ها وظیفه ی سنگینی برعهده دارند تا با اقدامات لازم وارد عمل شده و این فجایع را متوقف کنند تا دیگر شاهد چنین فجایع عظیمی در جهان اسلام نباشیم .



۱۳۹۶/۶/۲۳

اخبار مرتبط