نماینده ولی فقیه در سپاه: لشكركشی به میانمار معنا ندارد

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اتفاق ها و تحولاتی كه در كشور سوریه رخ داد شبیه معجزه است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اتفاق ها و تحولاتی که در کشور سوریه رخ داد شبیه معجزه است.

حجت الاسلام علی سعیدی شامگاه چهارشنبه درحاشیه دیدار با آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در گفت و گو با خبرنگاران افزود: آمریکا وقتی اراده می کرد، تحولی را ایجاد کند، ایجاد می شد اما پنج سال است می کوشد که رژیم حاکم بر سوریه را عوض و این کشور را از جبهه مقاومت جدا کند اما موفق نشده است.

وی اظهار کرد: آمریکایی ها به کشور عراق هم لشکرکشی کردند اما نتوانستند کاری انجام دهند چون مقاومت به نقش بالنده و ریشه دار انقلاب اسلامی ایران، مرتبط است.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار روحانیت در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: امروز شاهد ایفای نقش انقلاب نه تنها در کشور بلکه در سطح منطقه و بین الملل هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران توانسته تحولاتی را با انتقال فرهنگ بسیجی در منطقه از جمله سوریه ایجاد کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین با محکوم کردن کشتار مسلمانان در میانمار، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی بطور مستقیم سلاح در اختیار حاکمان نظامی میانمار قرار می دهد.

وی «سیاست استعمارگری» ، «کینه انگلستان» و «اسلام هراسی» پس ازحادثه 11سپتامبر را سه هدف اصلی دشمنان اسلام در میانمار بیان کردو گفت: در این کشور 52 میلیون جمعیت با 35 نوع اقلیت وجود دارد اما تنها اقلیتی که با آن مشکل دارند، مسلمانان هستند.

وی یادآوری کرد: تبلیغاتی که مطرح می شود که اینها جنبه مذهبی دارد و جنگ بودایی با مسلمانان است، دروغ است چون در حقیقت این کار را ارتش و حکومت میانمار با مسلمانان انجام می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی گفت: سپاه آمادگی خود را برای هر گونه خدمت رسانی به مسلمانان میانمار اعلام کرده و به دنبال فراهم آوردن زمینه کمک رسانی سازمان ها و محافل بین المللی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید براینکه بحث لشکرکشی و مستشاری در کشورمیانمار معنا ندارد، تصریح کرد: کمک های جمهوری اسلامی ایران بهداشتی، غذایی و پوشاک است.

وی همچنین از شکل گیری بسیج اساتید حوزه علیمه خبر داد و گفت: هم اکنون بسیج اساتید حوزه علمیه در شهرهای قم، مشهد، اصفهان و تهران تشکیل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی بیان کرد: در اصل انقلاب از حوزه های علمیه نشات گرفته است و امروز نیز استمرار انقلاب و بقای آن توسط حوزه های علمیه ادامه دارد.

وی بقای انقلاب را بر سه پایه رهبری، شریعت و دین اسلام دانست و تصریح کرد: مردم نیز به عنوان قاعده این مثلث هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به منظور شرکت در همایش بصیرتی ائمه جمعه و جماعات و مبلغان به کاشان سفر کرد.

همایش بصیرتی امامان جمعه کاشان در حسینیه شهدای پاسدار ناحیه مقاومت سپاه کاشان برگزار شد.

۱۳۹۶/۶/۲۳

اخبار مرتبط