راه‌كار معاون اول برای تشكیل سازمان جوانان

معاون اول رئیس جمهور با تأكید بر تأخیر مجلس در رسیدگی به لایحه مربوط به سازمان ملی جوانان گفت:‌ اگر تشكیل این سازمان به هر دلیل تصویب نشد یا با تأخیر مواجه شد، رئیس‌جمهوری مشاور جوان انتخاب و امور را سازماندهی می‌كند و حتی اگر لازم باشد من شورای جوانان در ریاست جمهوری تشكیل می‌دهم.

به گزارش نما به نقل از برنا، اسحاق جهانگیری صبح روز پنجشنبه در همایش جوانان، توسعه و تعالی ایران که در کتابخانه ملی برگزار شد، به حضور جوانان در جریان انتخابات ۹۶ اشاره کرد و گفت: یکی از دستاوردهای مهم و بی‌بدیل انتخابات ۹۶ افزایش امید و اعتماد مردم بود که منجر به ایجاد سرمایه اجتماعی برای کشور و مدیران شد.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم آقای روحانی و دولت بتوانند بسیاری از مطالبات موجود را عملی کنند و مردم تحقق آن‌ها را احساس نمایند.

وی با تأکید بر این‌که «روحانی معتقد به تحقق وعده‌هایی است که پیش از برگزاری انتخابات داد» خاطرنشان کرد: روحانی، من و کابینه حتما پیگیری خواهیم کرد تا وعده‌های مطرح شده عملی شود.

معاون اول رئیس جمهور با بیان این‌که «در کشور دو نگاه نسبت به جوانان وجود دارد»، اظهار داشت: عده‌ای معتقدند که فرصت جوانی باید با سرعت طی شود و به دوران میانسالی فکری تبدیل شود؛ چراکه در این دوران تصمیمات محتاطانه‌تر گرفته می‌شود. عده‌ای نیز معتقدند که جوانی فرصتی بی‌بدیل است که باید تقویت و به نماد تغییر و تحول در کشور تبدیل شود.

۱۳۹۶/۶/۲۳

اخبار مرتبط