بیرانوند در گفت و گو با نما :

موضع گیری مردم ایران در برابر آمریكا صریح و شفاف است /سپاه محبوب ترین ارگان در كشور است

عکس خبري -موضع گيري مردم ايران در برابر آمريکا صريح و شفاف است /سپاه محبوب ترين ارگان در کشور است

یك نماینده ادوار در مجلس شورای اسلامی گفت : به نظر می رسد موضع گیری های داخلی در برابر دشمنان ایران در حال تقویت و شكل گیری است و در فضاهای مختلف از جمله فضای مجازی شاهد موضع مردم ایران در برابر آمریكا هستیم و این موضع بسیار جدی و سخت گیرانه است .

بهرام بیرانوند نماینده ادوار در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با نما گفت : تحریم های جدید آمریکا و بعد از آن احتمال قرار دادن سازمان سپاه در لیست سازمان های تروریستی یک اهانت بزرگ به مردم ایران است .
وی ادامه داد : یک نهاد رسمی و قانونی که بزرگ ترین نقش را در مقابل دشمنان ایران به ویژه داعش داشته است، به نوعی کار کارشناسی این سازمان باعث شده است که داعش به عنوان یک دشمن خشن و بی منطق کنترل شود و از منطقه حذف شود و در این بین نقش اصلی را ایفا کرده است .
وی با اشاره به موضع گیری آمریکا در مقابل سپاه در واکنش به این اقدام ، اظهار داشت : مسلما این موضع گیری نشان می دهد که آمریکا نسبت به سرنوشت داعش حساس است و این رفتار بعیدی از آمریکایی ها نیست و هرگاه ایران موفقیت هایی را در منطقه به دست آورده ، آمریکایی ها این چنین فعالیت های ایضایی را داشتند .
وی با ابراز تاسف از اینکه برخی در داخل کشور با آمریکا و رژیم صهیونیستی همسو می شوند ، تصریح کرد : اگرچه تعداد این افراد در داخل کشور بسیار اندک است اما در این میان هستند کسانی که هم قلم به مزدند و هم تریبون به مزد و از این موقعیت برای سو استفاده دشمن استفاده می کنند و ستون پنجم دشمن می شوند .
وی افزود : حرف هایی که دشمن در خارج از مرزها مطرح می کند را در داخل مجددا مطرح می کنند اما در واقع حساب مردم از این افراد جداست و عده ی قلیلی هستند که راه به جایی نخواهند برد و باید در موقعیت مناسب با اینها نیز تسویه حساب کرد .
وی توضیح داد : بر اساس نظر سنجی هایی که توسط سپاه و بسیج صورت گرفته است ، در اوج محبوبیت در بین مردم هستند و به جرات می توان گفت که محبوب ترین نهادها در بین دستگاه های کشور هستند .
وی با تاکید بر اینکه باید با اینگونه افراد برخورد کرد تا دست مایه سو استفاده دشمن نباشند ، خاطر نشان کرد : مردم و نخبگان ما با استفاده از تریبون هایی که در اختیار دارند قطعا باید در مقابل آمریکا و زیاده خواهی هایش موضع صریح و روشن داشته باشند چرا که اگر موضع دشمن شفاف باشد موضع ما نیز باید شفاف باشد .
وی در پایان یادآور شد : به نظر می رسد موضع گیری های داخلی در برابر دشمنان ایران در حال تقویت و شکل گیری است و در فضاهای مختلف از جمله فضای مجازی شاهد موضع مردم ایران در برابر آمریکا هستیم و این موضع بسیار جدی و سخت گیرانه است .



۱۳۹۶/۷/۲۰

اخبار مرتبط