عملكرد داور دربی تهران در لیگ برتر امسال

حیدری در این چهار بازی 18بار از كارت زرد خود استفاده كرد و میانگین چهارونیم كارت در هر بازی را به ثبت رساند كه به‌نسبت آمار بالایی است

به گزارش نما به نقل از تابناک، این داور 37 ساله که چند سالی است دکتری خود را در رشته ارتوپدگرفته، نمایش فوق‌العاده‌ای در لیگ هفدهم از خود بر جای گذاشته است. او تا به اینجا و تا پایان هفته نهم، چهار مسابقه را قضاوت کرده است؛ دیدار دو تیم پدیده و سپاهان در هفته دوم که تیم مشهدی با چهار گل برد.

نبرد استقلال و تراکتورسازی در هفته سوم که منجر به یکی از دو برد استقلال در این فصل شد. مسابقه تراکتور و نفت در هفته چهارم که با نتیجه دو بر يك به سود تبریزی ها به اتمام رسید و در نهایت بازی پارس جنوبی جم و پدیده در هفته هشتم که يك بر يك مساوي شد. حیدری در این چهار بازی 18بار از کارت زرد خود استفاده کرد و میانگین چهارونيم کارت در هر بازی را به ثبت رساند که به‌نسبت آمار زیادی است. با این حال، او فقط یک‌بار در هفته هشتم و در دقیقه 77 حامد نورمحمدی از پارس جنوبی را اخراج کرد.

حیدری یک‌بار نیز در هفته چهارم برای تراکتور پنالتی گرفت. این داور 37 ساله تا به اینجا برای تیم‌های تراکتور و پدیده دو قضاوت داشته و تیم‌های استقلال، سپاهان، پارس جنوبی و نفت تهران با یک بازی در رده‌های بعدی قرار دارند.

۱۳۹۶/۸/۱

اخبار مرتبط