ناظم الشریعه: با روسیه رقیب دیرینه هستیم

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: همیشه نتایج بازی‌های ما با روسیه بسیار نزدیك به‌هم است و با هم رقیب دیرینه هستیم.

به گزارش نما به نقل از میزان، محمد ناظم‌الشریعه پس از برتری 4 بر صفر تیم ایران مقابل روسیه و قهرمانی این تیم در تورنمنت چهار جانبه اصفهان اظهار داشت: هر ساله با روسیه بازی می‌کنیم و در جام جهانی هم بر حسب اتفاق در سخت‌ترین بازی در نیمه نهایی به روسیه خوردیم. همیشه نتایج ما بسیار نزدیک به‌هم است. ما با هم رقیب دیرینه هستیم.

وی ادامه داد: این شکست چیزی از ارزش‌های روسیه کم نمی‌کند و کماکان نایب قهرمان جهان است. به سرگی (سرمربی روسیه) که در هفت سال اخیر تفکر جدیدی در روسیه به وجود آورده است، تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان با بیان اینکه تیمش بدون تمرین در مسابقات شرکت کرده، تصریح کرد: باید پشت حرف‌ها منطق باشد. باید قبول داشته باشیم که بدون تمرین کاری نمی‌توان کرد. ما لیگ پرفشاری داریم و زیر فشار هستیم. ما نشان دادیم که بدون تمرین بازیکنان جوان بسیاری را آوردیم و تلاش‌های زیادی در این زمینه داشتیم. از اینکه احمدی هم مصدوم شد، به شدت ناراحت هستم.

ناظم‌الشریعه درباره اینکه قبلاً گفته بوده با تاج درباره فشردگی لیگ صحبت کرده، گفت: بنده نامه‌نگاری کردم، اما تصمیمات توسط هیئت رئیسه لیگ گرفته می‌شود. من ‌می‌توانم تأثیرگذار باشم. لیگ حرفه‌ای لیگی نیست که در شش هفت ماه تمام شود و برای نخستین بار برنامه سال آینده را بسته‌ایم، کار توسعه مسابقات به خوبی صورت گرفته و ترابیان نقش خوبی در این مسابقات و دیگر مسابقات داشته است. تفکر هیئت رئیسه باید تغییر پیدا کند.

وی افزود: کادر تشکیلاتی فوتبال ما قوی‌تر از فوتسال است و از فوتبال حمایت بیشتری می‌شود. چهار تیم برتر جهان در ایران حضور پیدا کردند و این سالن باید پر می‌شد. کار خوبی در حال صورت گرفتن است، من یک ماه پیش طی نامه‌ای برنامه سال آینده را به کفاشیان ارائه داده‌ام وبازی برزیل از الان مشخص است. سال آینده کار زیادی داریم تا ساختار تیم ملی درست شود تا با باشگاه‌ها درگیر نشویم. من شرمنده باشگاه‌ها هستم که این‌گونه به آنها فشار آمده است.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پاسخ به این پرسش که چرا کفاشیان در این مسابقات حضور پیدا نکرده، خاطرنشان کرد: کفاشیان هم در جلسه رؤسای فوتبال در کیش بوده به همین دلیل حضور پیدا نکرده است.

۱۳۹۶/۹/۱۵

اخبار مرتبط