فغانی كمك پشت دروازه شد

داور و كمك داوران بین المللی فوتبال كشورمان در رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا قضاوت خواهند كرد.

به گزارش نما، مسابقات زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا در کشور چین برگزار می‌شود و تیم داوری کشورمان هم به عنوان یکی از تیم‌های داوری حاضر در این مسابقات در این کشور حضور دارد.

چینش داوران حاضر در این رقابت‌ها به گونه‌ای است که داوران جوان در مراحل گروهی قضاوت می‌کنند و داوران با تجربه در مراحل بعدی مسابقات وارد قضاوت این رقابت‌ها می‌شوند و به همین دلیل علیرضا فغانی به همراه رضا سخندان و محمد رضا منصوری در این رقابت‌ها فعلاً قضاوت نکرده‌اند.

البته محمدرضا منصوری در بازی تیم‌های ژاپن و فلسطین داور چهارم این بازی خواهد بود و قضاوت این بازی بر عهده فو مینگ از کشور چین است.

همچنین رضا سخندان در روز پنج‌شنبه به عنوان داور چهارم دیدار استرالیا و سوریه حضور خواهد داشت. قضاوت این بازی هم بر عهده خمیس از کشور قطر خواهد بود.

این در حالیست که علیرضا فغانی داور بین‌المللی فوتبال کشورمان روز جمعه به عنوان کمک پشت دروازه فعالیت خواهد کرد. این بازی بین تیم‌های ازبکستان و چین خواهد بود و داور این بازی هم تاکی‌جعفری از سنگاپور است.

شاهین رحمانی از مسئولان ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا هم به عنوان مسئول امنیتی این بازی‌ها فعالیت می‌کند.همچنین حامد مومنی هم از مسئولان برگزاری این رقابت‌ها محسوب می‌شود.

۱۳۹۶/۱۰/۲۰

اخبار مرتبط