مسلمان قربانی جاه طلبی برانكو می شود؟

همه برانكو را یك مربی با نظم و انضباط می‌دانند و او در میان هواداران جزء محبوبترین مربیان لیگ برتر است چرا كه بعد از سال‌ها توانسته پرسپولیس را به جایگاه واقعی خود برساند.

به گزارش نما، همه برانکو را یک مربی با نظم و انضباط می‌دانند و او در میان هواداران جزء محبوبترین مربیان لیگ برتر است چرا که بعد از سال‌ها توانسته پرسپولیس را به جایگاه واقعی خود برساند.

برانکو خودش را به فوتبال ایران ثابت کرده است و حتی منتقدان هم از او تعریف می‌کنند. البته این دلیلی نمی‌شود که از نقاط ضعف پروفسور چشم پوشی کنیم. برانکو علاوه بر محبوب بودن در میان هواداران بسیار لجباز است و از تصمیم گرفته شده محال است بازگردد.

همگان به نوع بازی ربیع خواه ایراد می‌گیرند، اما برانکو این بازیکن را در ترکیب اصلی قرار می‌دهد.

رامین رضاییان و پیام صادقیان هم به علت بی انضباطی‌ از پرسپولیس کنار گذاشته شدند. همچنین برانکو می‌توانست با مهدی طارمی همانند یک پدر برخورد کند تا این بازیکن در پرسپولیس بماند.

این ۳ بازیکن از سرمایه‌های باشگاه پرسپولیس بودند و آن‌ها می‌توانستند به این تیم کمک کنند، اما افسوس که این اتفاق رخ نداد و آن‌ها قربانی لجبازی و جاه طلبی برانکو شدند.

این روز‌ها صحبت از مسلمان در میان است. مهندس فوتبال کشورمان چند سالی است به عنوان بهترین پاسور فوتبال ایران معرفی شده است و بیشترین پاس گل‌ها را در میان هافبک‌ها به مهاجمان پرسپولیس می‌دهد. مشکل برانکو و مسلمان مربوط به یکی - 2 ماه نیست و افراد نزدیک به باشگاه می‌گویند که اختلاف این ۲ نفر به 2 سال قبل باز می‌گردد. براین اساس سرمربی پرسپولیس همه مسائل انضباطی مسلمان را کنار هم گذاشته است تا از این بازیکن کمتر استفاده کند.

هنوز یادمان نرفته است که برانکو در ابتدا مسلمان را نمی‌خواست و او با اصرار طاهری به سرخپوشان پایتخت اضافه شد. برانکو هم از همان روز اول بنای ناسازگاری را با این بازیکن گذاشت.

آن طور که مشخص است مسلمان در لیست پرسپولیس برای فصل آینده جایی ندارد و به احتمال زیاد قرارداد این بازیکن تمدید نمی‌شود.

برانکو مدام در حال تغییر ترکیب پرسپولیس است تا جانشین مناسبی برای مسلمان پیدا کند.

محسن مسلمان در جدیدترین اقدام به همراه بازیکنان پرسپولیس به دیدار هدایتی رفته است. او باید بداند که از خط قرمز‌ها عبور کرده و نتیجه کارش تمدید نکردن قراردادش است.

نزدیکان باشگاه پرسپولیس می‌گویند دیدار با هدایتی برخلاف مصالح باشگاه است و گرشاسبی قصد برخورد با این بازیکنان را داشت، اما همه چیز را به برانکو و پیروانی سپرده است تا آن‌ها تصمیم بگیرند.

مسلمان نسبت به سایر بازیکنان حاضر در مراسم به درب خروجی باشگاه پرسپولیس نزدیک‌تر است.

مسلمان باید به تصمیم کادر فنی احترام بگذارد

حمید درخشان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره ناراحتی مسلمان از نیمکت نشینی اش اظهار کرد:مسلمان باید تابع قوانین و مقررات باشگاه باشد و به تصمیم کادر فنی احترام بگذارد.

درخشان درباره اینکه دیدار با هدایتی باعث دلخوری برانکو از مسلمان شده است، بیان کرد: به نظرم این موضوع ارتباطی به نیمکت نشینی مسلمان ندارد. همچنین مسلمان بازیکن باکیفیتی است و برانکو از لحاظ تاکنیکی تصمیم گرفته است که در این مقطع از مسلمان استفاده نکند. استفاده از بازیکن در بازی‌ها به سلیقه سرمربی برمی گردد و این به علت کدورت برانکو از مسلمان نیست.

او درباره اینکه احتمال جدایی مسلمان از پرسپولیس وجود دارد، بیان کرد: مسلمان جزء بازیکنان تاثیر گذار پرسپولیس است و او باید حرفه‌ای برخورد کند. این بازیکن نباید به علت نیمکت نشینی اعتراض کند چرا که برانکو تشخیص می‌دهد که از چه بازیکنی استفاده کند.

درخشان در پایان خاطر نشان کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنان باید بدانند حضور در پرسپولیس می‌تواند برای آن‌ها سکوی پرتابی به سمت تیم‌های اروپایی باشد.


۱۳۹۶/۱۱/۱۷

اخبار مرتبط