دستور جدید مسئولان پرسپولیس به بازیكنان

مسئولان باشگاه پرسپولیس در گفتگوی محرمانه با بازیكنان این تیم اعلام كرده اند دیگر حق ندارند دسته جمعی به دیدار هوادار متمول بروند و اگر قرار است او را ببینند مانعی برای دیدارهای فردی ندارند اما بازیكنان نباید به طور دسته جمعی به ملاقات این فرد ممنوعه بروند.

به گزارش نما، حسین هدایتی عضو اسبق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که به عنوان یکی از هواداران این تیم در چند سال اخیر خودش را معرفی می کند هر از چندگاهی سرخپوشان را به دفتر شخصی اش دعوت می‌کند.

صحبت هایی که خالی از لطف نیست و بازیکنان با گرفتن چند سکه به خانه هایشان برمی گردند!. موضوعی که مدتهاست به مذاق مدیران پرسپولیس و مسئولان وزارت ورزش و جوانان و هیات مدیره این باشگاه خوش نمی آید.

حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس نیز در آخرین مصاحبه اش موضعی رسمی در این باره گرفت و عنوان کرد هیچ نیازی به کمک هوادار خاصی ندارند و اگر قرار است پولی به بازیکنان داده شود بهتر است از طریق واریز به حساب باشگاه پرسپولیس انجام شود.

عضو پیشین هیات مدیره پرسپولیس نیز که حدود ۱۰ روز پیش جلسه‌ای را با بازیکنان پرسپولیس گذاشته بود پس از انتشار عکس هایش از صفحات شخصی بازیکنان پرسپولیس در دنیای مجازی بار دیگر مورد نقد قرار گرفت تا رسانه ها پیگیر موضع باشگاه پرسپولیس شوند. دیداری که گفته می شود مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز در حریان آن بوده اند اما مجوز حضور دادند تا این تیم پیش از شروع رقابت های فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا با مشکل مواجه نشود.

با این حال مسئولان باشگاه پرسپولیس در گفتگوی محرمانه با بازیکنان این تیم اعلام کرده اند دیگر حق ندارند دسته جمعی به دیدار هوادار متمول بروند و اگر قرار است او را ببینند مانعی برای دیدارهای فردی ندارند اما بازیکنان نباید به طور دسته جمعی به ملاقات این فرد ممنوعه بروند.

۱۳۹۶/۱۱/۱۸

اخبار مرتبط