كی روش بازی های لیگ برتری را نمی بیند؟

كارلوس كی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران حدود 3 هفته است كه از پرتغال به ایران بازگشته است و در این مدت تمرینات ریكاوری تیم ملی را پیگیری می كند.

به گزارش نما، کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران حدود 3 هفته است که از پرتغال به ایران بازگشته است و در این مدت تمرینات ریکاوری تیم ملی را پیگیری می کند.

با وجود اینکه کی روش همراه با دستیارانش در هفته های اخیر به صورت مداوم بازی های لیگ برتری را در ساختمان PEC آنالیز می کند اما اینکه او تاکنون برای تماشای این رقابت ها در ورزشگاه ها حضور نیافته است، انتقاد برخی اهالی فوتبال را در برداشته است. از طرفی حضور سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مراسم یک بانک خصوصی و پیست اسکی دربندسر این انتقادات را به اوج رسانده است و هرچند این مسائل جزء زندگی شخصی سرمربی تیم ملی است و ارتباط خاصی به منتقدان ندارد اما انتظار می رفت او برای کاهش این هجمه دست کم برخی بازی های هفته 23 و 24 لیگ را با حضور در ورزشگاه تماشا کند.

با این وجود شنیده می شود کی روش تا زمان برگزاری دربی 86 پایتخت این کار را انجام نمی دهد و دستیارانش را برای نظارت این بازی ها به ورزشگاه می فرستد.

کی روش حدود یک سالی است که برای تماشای بازی های لیگ برتر و حتی لیگ قهرمانان آسیا به ورزشگاه نرفته است و دیدار استقلال و لوکوموتیو ازبکستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل 2017 که با برتری 2 بر صفر شاگردان علیرضا منصوریان همراه شد، آخرین بازی ای است که سرمربی تیم ملی با حضور در ورزشگاه آن را تماشا کرده است.

۱۳۹۶/۱۱/۱۸

اخبار مرتبط