«سیندرلا» به تهران می آید

سعید داخ بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون قصد دارد در نیمه اول سال ۹۷ نمایش «سیندرلا» را در مقام كارگردان روی صحنه ببرد.

به گزارش نما، سعید داخ کارگردان و بازیگر درباره برنامه ریزی خود برای فعالیت در عرصه تئاتر در سال ۹۷ گفت: قطعی ترین کاری که در حوزه تئاتر دارم، کارگردانی نمایش «سیندرلا» است که بعد از تعطیلات نوروز ۹۷ تمرین های آن را آغاز خواهم کرد.

وی درباره نویسنده و موضوع این اثر نمایشی توضیح داد: نویسنده نمایش «سیندرلا» علیرضا حنیفی است که آن را برای گروه کودک و نوجوان نوشته ولی من گروه سنی نمایش را تغییر دادم و حنیفی این نمایشنامه را بازنویسی کرد.

داخ اظهار کرد: قصد دارم نمایش «سیندرلا» را به شکلی مدرن و امروزی اجرا کنم.

این هنرمند عرصه تئاتر با اشاره به حضور ۱۸ بازیگر در نمایش «سیندرلا»، درباره زمان و مکان اجرای این اثر یادآور شد: هنوز سالن اجرای نمایش قطعی نشده ولی به طور حتم نمایش «سیندرلا» را نیمه اول سال ۹۷ به صحنه خواهم برد.

این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درباره فعالیت های خود در عرصه بازیگری سینما و تئاتر گفت: هنوز برنامه ریزی سال آینده ام برای بازی در عرصه سینما و تئاتر قطعی نشده است. در حال حاضر فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا» که در آن بازی داشتم در حال اکران است همچنین فیلم «گل نساء» به کارگردانی ستار چمنی گل که در آن به ایفای نقش پرداختم، کاندیدای جایزه رمی در جشنواره هوستون آمریکا شده است.

۱۳۹۶/۱۲/۲۲

اخبار مرتبط