اظهارنظر اعطا درباره نامگذاری خیابان نفت به نام مصدق

اعطا درباره نامگذاری خیابان نفت به نام مصدق نیز اظهار داشت: در جلسه امروز با رأی اكثر اعضا مصوب شد كه خیابان نفت به نام مصدق نامگذاری شود و این نامگذاری به واسطه خدماتی بود كه مصدق به كشور ارائه كرد.

به گزارش نما، علی اعطا در حاشیه پنجاه و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به ارائه مجوز ساخت‌وساز در باغات تجربه یک دهه گذشته نشان می‌دهد که این مجوز باعث تخریب باغات شده است.

وی افزود: بر همین اساس مصوبه برج‌باغ‌ها امروز لغو شد. البته در شورای چهارم نیز تعدادی از اعضا تلاش‌های زیادی برای لغو این مجوز داشتند که اکثر شورا همراهی لازم را نکردند. در اوایل کار شورای پنجم تعدادی از اعضا و کمیسیون سلامت محیط زیست کار کارشناسی را در خصوص برج‌باغ‌ها ارائه داد و منجر شد که در صحن علنی امروز مصوبه سال 82 برج‌باغ‌های شورا لغو شود و شهرداری مجوزی برای ساخت‌وساز در باغات من‌بعد ندهد.

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: شهرداری تهران موظف است ظرف دو ماه پیشنهاد جدید در خصوص باغات را ارائه دهد تا در صحن شورا مورد بررسی و تصویب قرار بگیرد.

وی درباره نامگذاری خیابان نفت به نام مصدق نیز اظهار داشت: در جلسه امروز با رأی اکثر اعضا مصوب شد که خیابان نفت به نام مصدق نامگذاری شود و این نامگذاری به واسطه خدماتی بود که مصدق به کشور ارائه کرد.

اعطا ادامه داد: با تصویب اعضای هیأت رئیسه شورای شهر تهران سالن طبقه اول شورای شهر تهران نیز به نام عباس شیبانی که عضو شورای دوم، سوم و چهارم شهر تهران بود و یک چهره برجسته ملی است نامگذاری شد.

۱۳۹۶/۱۲/۲۲

اخبار مرتبط